Skip to content
Descrierea de produs, de ce este importantă pentru un magazin online

Descrierea de produs, de ce este importantă pentru un magazin online

Descrierea de produs în e-commerce este un instrument de marketing social. Arată valoarea produselor propuse pentru potențialul de cumpărare al clientului.

O descriere eficientă a produsului oferă toate detaliile necesare și relevante legate de produsul respectiv.

Aceasta va cuprinde caracteristicile sale și beneficiile asociate acestuia. În principal, o descriere bună ajută la generarea de vânzări. Citiți în continuare acest articol de blog oferit de optimizare SEO pentru multe alte detalii.

Descrierea de produs în comerțul electronic

În general, descrierea de produs este un aspect necesar atunci când vine vorba de reclamă. Ce înseamnă furnizarea unei descrieri relevante și informative a produsului? Clienții potențiali ar fi mai înclinați să cumpere aceste produse.

O descriere a produselor include datele pe care un client le-ar căuta în primul rând.

Acum, descrierea de produs poate fi diferită în funcție de tipul de produse vândute și nișa de activitate.

Importanța descrierii produselor e atât de mare. Nici managerii de comerț electronic și nici proprietarii de magazine online nu pot trece cu vederea acest aspect.

Descrierea produselor reflectă autenticitatea care ajută la câștigarea încrederii clienților.

Managerii și proprietarii de website-uri de comerț electronic înțeleg importanța descrierii produsului. Se asigură că prezintă cea mai generoasă și relevantă descriere a produselor de pe un magazin online.

Este foarte crucial să oferim toate detaliile cheie ale produsului care este pus în vânzare pe platforma online.

Atunci când un client trece prin descrierea produsului, își imaginează toate acestea în minte. Indiferent dacă se întâmplă conștient sau inconștient.

Și odată ce se simt mulțumiți, în cele din urmă cumpără produsul. Aici, cu cât descrierea de produs e mai detaliată, cu atât va fi mai puternic stârnită imaginația clientului.

Astfel, atunci când clienții își pot imagina mai multe despre acel produs, vor dori în cele din urmă să-l cumpere. Descrierea de produs seamănă cu poveștile și este legată în unele moduri de psihologia consumatorilor.

Importanța descrierii de produs

O descriere a produselor conține toate informațiile necesare. Clientul dvs. va crede că un anumit produs e alegerea potrivită pentru el dacă cerințele îi sunt conforme.

Un client ce cumpără un produs online caută datele necesare pe care ar dori să le știe.

De exemplu, o femeie cumpără o rochie dintr-un magazin online. Sigur că o va adăuga direct în coș. Dar își va lua mai întâi timp pentru a cunoaște diferitele detalii despre rochia pe care urmează să o cumpere. Aici descrierea de produs va juca un rol major în convingerea de cumpărare.

Detaliile produselor ar trebui să ofere informații precum:

  • prețul materialului sau materialul rochiei;
  • dimensiunea acelei rochii;
  • culoarea rochiei etc.

Descrierea de produs ar trebui să includă cât mai multe detalii.

În acest fel, clienții se pot convinge să cumpere acel produs. Dacă descrierea produsului nu e furnizată corect, poate descuraja clientul, fapt ce se întâmplă în multe cazuri.

Modul în care un anumit magazin online își vinde produsele oferă detalii despre acesta. În special, putem observa cât de convingători sunt atunci când își fac planificarea tactică. Și cum reușesc să obțină rată de conversie cât mai bună.

Cum realizăm descrierea de produs în comerțul electronic?

Este evident că descrierile produselor joacă un rol esențial în creșterea vânzărilor. Însă, realizarea unei descrieri a produsului nu este ușoară.

Trebuie să vă asigurați că descrierea are capacitatea de a influența clienții și de a câștiga încrederea lor.

În timp ce scrieți o descriere de produs trebuie să aveți grijă la mai mulți factori. Iată câteva etape de bază care pot fi utilizate pentru a crea o descriere eficientă pentru produsele comercializate.

1. Înțelegeți cine sunt clienții dvs. și grupul țintă

Primul lucru înainte de a scrie o descriere de produs este de a găsi răspunsurile la unele întrebări relevante.

Cea mai importantă este pentru cine se vinde acest produs? Răspunsul poate fi clasificat demografic pe baza vârstei, veniturilor, sexului etc.

A doua întrebare care trebuie pusă se referă la detaliile de bază ale produsului. Răspunsul trebuie legat de calitatea, caracteristicile, dimensiunea, materialul utilizat și alte caracteristici.

Unde ar folosi cumpărătorul acel produs? Răspunsul trebuie să arate modul în care produsul este folosit. Altfel spus, destinația acestuia și modul în care trebuie să fie folosit.

Întrebarea legată de perioada de folosință trebuie să arate când vor fi utilizate aceste produse. Răspunsul ar trebui să fie în termeni ca „ziua specifică”, „sezonul” sau dacă e un produs folosit „ocazional”.

Următoarea întrebare ar fi de ce este util produsul dvs. cumpărătorului. De ce este mai bun decât al rivalilor? Aici puteți adăuga calitățile sau caracteristicile sale. Practic puteți menționa chiar avantajul său competitiv.

Ultima întrebare la care ar trebui să răspundeți este cum va funcționa produsul dvs.? Acest lucru nu se aplică tuturor tipurilor de produse. Dacă produsul aparține categoriei electronice devine necesar să răspundeți la această întrebare.

2. Concentrați-vă pe cel mai bun format pentru a vă crea descrierea de produs

Aici trebuie să veniți cu un plus de creativitate. Puteți face descrierea produselor fie sub formă de puncte enumerate, fie sub forma unui paragraf cuprinzător.

Indiferent de modul în care prezentați descrierea, asigurați-vă că transmiteți informațiile în format scurt și clar. Folosind creativitatea dvs., veți putea seta un ton perfect pentru marca dvs.

Reputația de brand este importantă și în acest domeniu.

3. Măsurați succesul produselor prin stabilirea obiectivelor

Aceasta este următoarea abordare pentru o descriere perfectă a produsului.

Țineți o verificare a performanței descrierilor produselor. Se bazează pe cât de mulțumiți sunt clienții. Astfel, puteți observa cu ușurință zonele de îmbunătățire. În timp, veți stăpâni arta de a face descrieri calitateive de produse.

Aceasta, la rândul său, vă va ajuta să atrageți mai mulți clienți pentru achiziționarea de produse. Implicit, înseamnă că va crește rata de conversie și primiți mai puține apeluri de informare de la clienți.

Vă puteți îmbunătăți clasamentele în Google.

4. Descrierea de produs trebuie să fie precisă și informativă

Acest lucru pare destul de dificil, de a aduce împreună două lucruri complet opuse, dar se poate face. Pentru aceasta, puteți începe prin a aranja paragrafe scurte de la 2 la 3 linii.

Începeți pe un ton prietenos relatarea despre produs sau modul în care clienții îl pot folosi. Apoi, includeți punctele pentru a enumera toate caracteristicile și funcțiile sale importante.

În felul acesta, descrierea produselor dvs. va rămâne precisă și simplă.

5. Folosiți povestiri în descrierea produsului

Deși acest lucru nu se poate aplica tuturor, în unele cazuri, puteți profita din plin. Vă ajută clienții să se conecteze emoțional cu produsul dvs.

Puteți adăuga o poveste referitoare la produsele respective în descrierea acestora. Poate fi deosebită pentru clienți și îi poate face să cumpere produsul.

6. Lăudați produsul în descriere, dar nu exagerați

Dacă produsele dvs. au ceva unic, nu vă fie frică să spuneți asta în fața clienților. În esență, este ceea ce caută majoritatea clienților, unicitatea!

7. Dacă este nevoie, adăugați câteva detalii tehnice ale produsului

Să presupunem că produsul dvs. are legătură cu un fel de articol electronic. Nu uitați să scrieți detaliile tehnice ale acestuia. De exemplu, pentru telefon, puteți adăuga lucruri precum pixelii camerei, stocarea, capacitatea bateriei etc.

Detaliile tehnice sunt utile dacă aveți spre comercializare produse complementare. În acest caz, clienții trebuie să cunoască detaliile tehnice pentru ambele produse. Dacă acestea lipsesc, vor merge în altă parte unde le pot găsi.

8. Utilizați imagini captivante și relevante

Acesta este din nou un aspect important al descrierii produselor. Realizați o descriere a produselor dar nu puneți o imagine? Ați pus-o deja dar nu este de calitate HD? Atunci aceasta poate fi o piedică pentru clienții dvs.

Asigurați-vă că includeți câteva poze de produs foarte bune care scot în evidență caracteristicile acestora. Dacă țineți cont și de optimizarea imaginilor atașate pe website, puteți fi sigur de o poziție de top.

Concluzie

O descriere de produs eficientă poate fi un aspect ce schimbă regulile. Mai ales când vine vorba de comercializarea produselor în mod corect. Prin urmare, este necesar să lucrați la descrierea produsului. Poate crea o impresie de lungă durată pentru clienții dvs.

Pentru alte servicii SEO, necesare în acest domeniu, puteți intra în contact cu noi. Dispunem de abilități digitale care pot aduce beneficii afacerii dvs.

Back To Top