Skip to content
Abilități digitale, de ce aveți nevoie pentru o carieră în online

Abilități digitale, de ce aveți nevoie pentru o carieră în online

Având în vedere prevalența canalelor digitale în întreaga lume, setul de abilități digitale a devenit inevitabil pentru toate nișele de piață.

Acestea se regăsesc în locuri de muncă de call-center, marketing digital, analiza datelor, magazine online etc.

Conform unei analize recente, 75% din locurile de muncă cu abilități scăzute, 85% din locurile de muncă cu abilități medii și 83% din locurile de înaltă calificare au nevoie de competențe digitale.

De asemenea, cercetarea confirmă faptul că întreprinderile plătesc cu 29% mai mult profesioniștilor care au și competențe digitale.

Acesta este motivul pentru care ne-am gândit să venim cu acest articol pe blog pentru a vă informa despre cele mai căutate abilități digitale. Pentru alte informații legate de acest domeniu de activitate puteți intra în contact cu noi.

Dar înainte de a intra în competențe digitale diferite, să înțelegem mai întâi care sunt abilitățile digitale și de ce devin atât de cruciale în ziua de azi.

Ce înțelegem prin abilități digitale?

Abilitățile digitale sunt necesare pentru a crește companiile prin publicitate și marketing social. Aceasta, abilitează întreprinderile să deruleze campanii mai direcționate și personalizate care să optimizeze SEO website-urile pentru a obține o rată de conversie mai bună.

Deși obținerea de abilități digitale nu este ușoară, cursurile de instruire și codare sunt bune pentru implicarea studenților cu abilități digitale.

Unele programe pot fi utile în învățarea de web design sau a programării.

Majoritatea oamenilor pricepuți în mediul academic sunt apreciați, dar această eră digitală a modificat rolurile. Persoanele cu abilități digitale sunt o necesitate stringentă pentru majoritatea afacerilor.

De ce avem nevoie de abilități digitale?

Aptitudinile digitale sunt vitale, poate nu chiar acum, dar vor fi în viitor.Prin această modernizare a tehnologiilor, este esențial să înțelegem ce oferă media digitală.

La locul de muncă, tehnicile digitale sunt necesare în diferite sectoare cu abilități relevante. Cu toate acestea, dacă nu aveți idee despre mediul digital, veți rămâne în urmă.

Abilitatea digitală este crucială pentru a permite clienților să cunoască compania dvs. tocmai prin implicare.

În diferite medii de socializare, e-mail marketing, web design și dezvoltare, vizualizare de date – totul se rezumă la o abilitate digitală.

O persoană care are oricare dintre aceste abilități va avea o șansă mai mare de a obține un loc de muncă în comparație cu cei care sunt utili doar în mediul academic.

Cele mai căutate 10 abilități digitale

Aptitudinile digitale nu sunt limitate la un număr fix. Companiile tehnologice caută angajați versatili cu abilități de a rezolva problemele prin care acestea trec.

Știința datelor, analiza, social media, programare și alte câteva sunt introduse în industria tehnologiei. Unele sunt cele mai bune pentru PR și publicitate, iar altele sunt bune în managementul datelor. Fiecare abilitate este utilă pentru dezvoltarea companiei. Aici, am menționat cele mai căutate 10 abilități.

Abilități digitale în social media

Social media nu este mai puțin decât o necesitate în aceste zile. Aproape cu toții suntem prezenți în lumea social media. Prin urmare, este crucial să cunoaștem utilizarea acesteia.

Fiecare profesionist ar trebui să știe de social media, hashtag și semnificația platformelor importante. Acest lucru se datorează faptului că, recent, oamenii sunt mai conectați cu societatea și cu clienții lor prin intermediul rețelelor de socializare.

Nu există nicio ezitare în a spune că social media a devenit cea mai bună sursă de comunicare. În zilele noastre, implicarea maximă a educatorilor, a oamenilor de afaceri, a celebrităților și a fiecărui individ este pe social media.

Instagram, Facebook, Twitter sunt cele mai marcante platforme sociale. Puteți derula campanii de marketing și publicitate bine direcționate și personalizate pe aceste rețele de socializare.

Vizualizarea datelor și proiectarea digitală

Vizualizarea datelor este importantă atunci când un proiectant ajută conducerea să ia decizii cruciale prin vizualizarea datelor complexe.

Power BI și Tableau sunt câteva instrumente care sunt utilizate de proiectanții de date pentru analiza acestora. Aceste instrumente au facilitat interpretarea și prezentarea unor idei valoroase. Această vizualizare a câștigat mai multe afaceri în luarea deciziilor vitale.

Designerii au această abilitate și ușurează efortul pentru a informa despre ceea ce se întâmplă. Nu este mai puțin decât o abilitate de management în care oamenii pot vizualiza rezultatele.

De asemenea, îi ajută la concluzia părților vitale care ar avea nevoie de atenție. Datele vizuale sunt întotdeauna mai ușor de înțeles decât lectura unor paragrafe lungi.

Managementul conținutului

Infografie, blog-uri, podcast-uri, videoclipuri, actualizări de stare pe social media, totul este conținut. Când știți cum să gestionați aceste sarcini și cum să le organizați, aveți abilități digitale mai bune.

Puteți fi, de asemenea, un mare agent de publicitate sau un optimizator de cuvinte cheie, dacă nu sunteți bun în gestionarea conținutului, vă lipsește ceva. Oamenii ar trebui să înțeleagă semnificația gestionării conținutului.

Pentru stabilirea mărcilor, determinarea sau influențarea mărcii, scrierea conținutului este crucială. Managementul conținutului nu se referă doar la scriere, ci și la gestionarea și promovarea acestuia.

Când faceți publicitate unui brand, ar trebui să postați frecvent, iar în modul organizat da a face acest lucru este o abilitate deosebită.

Strategie și planificare

Ideea de planificare nu este doar despre a decide ce veți executa, ci să vă organizați strategic.

Strategia și planificarea joacă un rol crucial în determinarea soartei oricărei reclame, servicii SEO sau afaceri în general. Să presupunem că ați decis să inițiați o afacere, dar nu aveți idee despre următorul pas. În cele din urmă, acest lucru poate dăuna afacerii abia pornite.

Efectuarea unor strategii clare înainte de inițierea activității este vitală. Vă oferă o viziune de viitor. Veți avea întotdeauna un plan B dacă ceva nu merge bine.

Oricine este planificator și strateg este la cerere mare în aceste zile. Pentru afaceri este esențial să lucreze conform strategiei. Instrumentele legate de CRM și planificarea și gestionarea afacerilor sunt câteva dintre abilitățile digitale care sunt cruciale pentru acest lucru.

Știința și analiza datelor

Cercetătorii de date au o cerere mare pentru măsurarea și interpretarea datelor. Persoanele cu capacitatea de a analiza datele și de a le gestiona sunt o bună sursă de creștere a clienților. Oamenii de știință a datelor profesioniști sunt la mare căutare în mediul online.

Unele dintre abilitățile digitale critice legate de analiza datelor includ limbaje de programare precum Oracle, SQL și Python, alături de abilitățile de rezolvare a problemelor și capacitatea de a analiza, modela și interpreta date.

Promovarea plătită

Pay per Click (PPC) este o modalitate mai bună pentru ca un brand să atragă atenția.

La fel ca optimizarea pentru motoarele de căutare, atunci când o persoană este bună în marketing, aceasta poate ajuta compania în angajarea clienților. Când clienții caută produse sau servicii, Google va afișa rezultatele companiei dvs. în partea de sus.

Pentru căutătorii de locuri de muncă, această abilitate va fi benefică în timpul interviurilor. Este o abilitate tot mai căutată de multe companii.

Abilități digitale de gestiune mobilă

Fiecare dintre noi știe că mobilul este viitorul. În zilele noastre, toată lumea are un telefon mobil, dar rareori știu să-l folosească cât mai bine.

Telefoanele mobile nu vă vor ajuta dacă le utilizați doar pentru a juca jocuri și a viziona videoclipuri irelevante. Utilizarea mai bună a telefoanelor mobile este atunci când utilizați informații în afară de divertisment.

De exemplu, să presupunem un jurnalist care trebuie să prezinte un raport. Acesta va cerceta, verifica fapte, va scrie, va edita, va citi și apoi va trimite raportul. Toate acestea se pot face doar pe un telefon mobil și îl puteți face rapid dacă aveți abilități mai bune de a-l utiliza.

Abilități digitale de marketing prin motoarele de căutare

Motoarele de căutare, precum Google, au un impact semnificativ asupra comercializării website-ului oricărei companii. Dacă știți cum să gestionați și să faceți optimizare SEO, atunci vă puteți promova prin intermediul website-ului.

Când utilizarea SEM se face în mod sistematic și strategic, atunci poate funcționa mai bine la afișarea rezultatelor. Cei care au experiență cu SEM vor spori vizibilitatea companiei.

Putem spune că această abilitate este esențială pentru branding-ul unei companii și pentru publicitate. Dacă orice persoană caută un produs, întotdeauna cei cu un SEM mai bun vor fi afișați pe pagina inițială a rezultatelor.

Creare de conținut video

Unul dintre cele mai bune moduri de a comunica este vizualizarea. Într-un context digital, videoclipurile joacă un rol semnificativ în tratarea și atragerea clienților prin intermediul platformelor importante.

Dacă sunteți blogger, trebuie să înțelegeți importanța ilustrațiilor în afară de a scrie și a publica conținut. Videoclipurile sunt o formă de conținut care poate fi inclusă în conținutul text pentru a obține mai multă putere.

Videoclipurile facilitează atât creatorul cât și clientul să înțeleagă ideea conținutului. În prezent, Facebook, Instagram și Snapchat sunt canale excelente de furnizare de conținut prin imagini și videoclipuri.

Mai mult decât să citească, indivizii preferă să urmărească și să distribuie conținut. Prin urmare, este esențial să avem această capacitate de a crește implicarea și vânzările unei afaceri.

Marketing prin e-mail

Mesageria directă în aceste zile s-a schimbat mult, dar e-mailul a fost întotdeauna o prioritate.

Pentru realizarea unei campanii publicitare de succes, serviciul de abonament este o modalitate excelentă de a atrage atenția. Ori de câte ori un client îți deschide pagina, apare o pictogramă care îi amintește să se aboneze. Și după ce vor face click pe abonare, vor începe să primească actualizări pe e-mailul lor.

Podcast-uri, actualizări de conținut, produse noi, buletine informative, toate actualizările utile pot fi trimise pe e-mailul lor.

Adesea, oamenii își schimbă conturile de socializare, dar se lipesc de o singură adresă de e-mail.

Abonamentele prin adrese de e-mail reprezintă o sursă proeminentă de implicare a clienților.

Gânduri finale despre abilități digitale

În fiecare companie sau firmă, este esențial să fii strategic. Planificarea și publicitatea sunt cruciale, deoarece ajută în cele din urmă la îmbunătățirea creșterii companiei prin clienții noi.

Podcast-uri, buletine informative, videoclipuri, articolele de blog sunt utile pentru a vă conecta cu clienții.

Analiza socială și a datelor a constituit baza creării impactului și atragerii clienților.

Așadar, competențele digitale joacă un rol crucial în canalizarea tuturor acestor activități pentru a lărgi expunerea întreprinderilor și pentru a-și optimiza vânzările și conversiile.

Deprinderea acestor abilități este diferită, în funcție de motivația și resursele fiecăruia. Există multe cursuri plătite, dar și unele cursuri SEO gratuite, din care putem învăța multe informații relevante pentru mediul online.

Back To Top