Idei de conținut, cum putem găsi subiecte relevante pentru online?

Cum încercați să găsiți idei noi de conținut? E întrebarea principală cu care se confruntă orice marketer de conținut, blogger și proprietar de conținut.

Publicarea de conținut nu e ușoară pentru proprietarii de website-uri, liderii din industrie și bloggeri. Generarea de idei de conținut proaspete și antrenante poate fi o sarcină dificilă.

Citiți mai departe acest articol de blog pentru a afla cum să o faceți într-un mod eficient și creativ. La urma urmei, a veni cu idei noi și interesante pentru conținut nu este o sarcină ușoară.

Pentru a face asta, majoritatea oamenilor trebuie să aibă ajutor suplimentar.

Fără să pierdem mult timp ajungem la acest subiect. Vom oferi toate detaliile pe care trebuie să le cunoașteți. Acestea sunt câteva dintre sursele pe care le puteți utiliza pentru idei de conținut.

Câteva sfaturi care să vă ajute cu idei de conținut

Aveți nevoie de ajutor când vine vorba de crearea de idei uimitoare pentru oameni? Ei bine, aici avem câteva dintre cele mai eficiente sfaturi care vă vor ajuta.

Veți putea afla piese de conținut noi și uimitoare pentru cei care vă vizitează website-ul.

Idei de conținut legate de tehnologia și produsele noi din nișă

Companiile sau marketerii implicați în vânzări pot opta pentru idei de conținut. Pot fi legate de orice tehnologie sau produs nou lansat recent în nișa lor.

E destul de eficient în crearea știrilor despre noi produse. Vor ajuta la generarea de clienți și stimularea conversiilor. Să fii la curent cu ultimele evoluții din industrie este un mod eficient de a găsi idei de conținut.

Obțineți idei de conținut creând o listă de subiecte

Este unul dintre cele mai eficiente moduri prin care veți putea face câteva idei de conținut. Nu există nicio îndoială că trebuie să creați conținut pe care oamenii îl vor iubi.

Trucul aici este să te așezi și să te gândești la toate ideile de conținut despre care vrei să scrii. Trebuie să faceți acest lucru înainte de a începe să scrieți efectiv conținutul.

Asigurați-vă că nu pierdeți timp pentru a vă gândi la ideile de conținut când trebuie să scrieți despre subiect. Așadar, vă rugăm să faceți o listă de subiecte despre care ați dori să scrieți pe blog-ul dvs.

În acest fel, nu trebuie să pierdeți timp gândindu-vă din nou la subiect. Nu vi se pare că e ceva simplu și eficient? De ce nu încercați această metodă și apoi să vedeți dacă puteți obține sau nu cele mai bune rezultate?

Suntem destul de siguri că o veți face.

Înscrieți-vă la newsletter pentru a găsi subiecte în trend

Înscrieți-vă la newsletter-ul liderilor industriei, concurenților și altor website-uri și forumuri asociate. Veți primi idei de conținut mai potrivite direct în căsuța dvs. de e-mail.

În acest fel, veți afla detaliile ultimelor subiecte care câștigă prevalență în industria dvs.

Urmăritorii de social media vă pot ajuta să obțineți idei noi

Puteți începe cu diferite persoane care vă urmăresc pe diferitele canale de social media pe care le aveți. Trucul este să aflați despre ce vorbesc în aceste zile. Deci, de unde veți obține informațiile?

Ei bine, tot ce trebuie să faceți este să le vizitați profilul. Acolo veți putea obține informațiile cu privire la subiectele de care sunt interesați.

Puteți citi tweet-urile pe care le creează. Aruncați o privire asupra mărcilor care interacționează în prezent cu adepții. Veți putea ști ce le place, oferind idei de articole și alt conținut.

Această sursă e cu siguranță una foarte eficientă. Veți obține o mulțime de idei din acest lucru, deoarece există multe persoane considerate urmăritori.

E unul dintre cele mai importante motive pentru care oamenii doresc să utilizeze metoda. În acest mod, știu despre ideile de conținut pentru articolele lor de blog.

Folosiți Generatoare de subiecte pentru a obține noi idei de conținut

Utilizarea instrumentelor pentru a genera idei de conținut este o idee eficientă. În situația în care vă simțiți blocați în a găsi subiectul potrivit de conținut, optați pentru aceste instrumente.

Unele dintre cele mai bune generatoare sunt HubSpot și Portent.

Folosiți Google Alerts pentru a afla cele mai bune idei

Este recomandabil să setați Google Alerts pentru subiecte specifice legate de industrie. Pot satisface publicul țintă în mod eficient.

În acest fel, veți afla subiectele care sunt semnificative în nișa dvs., dar sunt încă neatinse. Puteți crea postări pentru subiectele respective.

Utilizați Google News pentru cele mai recente idei de conținut

Ar trebui să căutați industria dvs. în Google News. Acolo veți afla cele mai noi articole pertinente pentru nișa dvs. de industrie.

Apoi, ar trebui să creați articole care să adauge perspectiva dvs. cu informații despre detalii ale acelor știri. În acest fel, bucata de conținut poate adăuga valoare publicului dvs.

Utilizați Google Analytics și Instrumente de cuvinte cheie pentru a genera idei noi

Google Analytics poate spune despre articole ce generează trafic de conversie pentru website. În consecință, e posibil să elaborați articole noi legate de aceste subiecte și canale asociate.

Puteți utiliza instrumente de cuvinte cheie pentru a afla cele mai bune cuvinte legate de subiectele respective. În funcție de potențialul lor, ar trebui să scrieți articole noi.

Colectați unele articole mai vechi pe care le-ați făcut și apoi aflați valori relevante. Cu ajutorul unor instrumente de analiză veți putea face asta cu ușurință. Și pentru servicii SEO sunt utile respectivele rezultate.

Utilizați Webmaster Tools

Utilizarea Webmaster Tools poate fi, de asemenea, destul de benefică. Puteți afla ideile de conținut potrivite pentru crearea de articole pentru blogging și utilizatori.

Webmaster Tools e printre cele mai bune locuri pentru a afla conținutul ce generează mai mult trafic. Acest lucru se întâmplă deoarece interogările de căutare Google parcurg instrumente pentru webmaster.

Puteți utiliza instrumente pentru a afla cuvintele cheie legate de articolele ce generează trafic productiv.

Comentariile pot fi o sursă bună pentru idei

Cu siguranță ați făcut mai mult de un articol de blog până acum. S-ar putea să vă întrebați de ce trebuie să știm asta? Ei bine, veți vedea comentariile care sunt furnizate pe blog.

Există comentarii în care oamenii vorbesc despre subiectele pe care doresc să le cunoască?

Așadar, este un mod prin care vă asigurați că veți primi idei noi și uimitoare de conținut. Ulterior, puteți face articole complete sau unele postări pe rețelele de socializare.

Aceste surse vă stau la dispoziție atunci când nu căutați. În afară de asta, veți ajunge să vă conectați într-un mod mai bun cu publicul. Răspundeți la aceste comentarii și puteți întreba oamenii despre ce vor să știe.

Această sursă este foarte utilă. Veți primi o replică sigură din partea persoanelor care doresc să afle din ce în ce mai multe informații.

Nu vi se pare ceva ce ați dori să faceți? Încercați și veți vedea rezultate uimitoare din aceasta. Suntem destul de siguri că veți fi impresionat de rezultate.

Efectuați interviuri pentru a obține cele mai potrivite idei de conținut

Aceasta e altă modalitate pe care o puteți utiliza pentru a vă conecta cu tot mai mulți oameni. Avantajul metodei este că veți putea ști ce vor de la dvs. Apoi, veți folosi respectivele idei pentru a vă crea conținutul.

Ce modalitate este mai bună de a ști despre conținut dacă nu chiar întrebarea directă? Acest lucru ar trebui să-l faceți într-un interviu. Vor ajunge să vă spună direct ce ar dori de la dvs.

Este un lucru important pe care trebuie să-l luați mereu în considerare.

Sugestii de la Google Search

Puteți utiliza Google Search Console pentru a afla idei de conținut extrem de importante. Să presupunem că doriți să scrieți pe orice subiect popular legat de „web design„. Mai apoi, introduceți termenul în bara de căutare din Google.

Aceasta vă va oferi sugestii conexe pe care le puteți utiliza în compunerea articolelor. Secțiunea „căutări conexe” din partea de jos a paginilor de rezultate e utilă în furnizarea unor astfel de idei.

Vedeți ce face concurența

Care este singurul lucru ce vă va anunța ce face concurența pe piață? Ei bine, cu ajutorul instrumentelor de analiză a concurenților puteți afla totul despre conținutul acestora. Mai apoi, puteți obține câteva idei și de acolo.

Aruncați o privire asupra conținutului concurenților dvs. Nu numai că veți putea obține cele mai bune rezultate în găsirea unor subiecte noi.

Însă, veți avea și o nouă abordare asupra subiectelor despre care concurenții au scris deja. Deci, acesta e un alt lucru care vă va fi de mare ajutor.

În plus, față de sfaturile menționate mai sus, există câteva recomandări ușoare. Acestea vă pot ajuta să obțineți ideile de conținut. Puteți să obțineți idei de conținut și în următoarele moduri:

  • scrieți despre evenimentele recente din industria și nișa dvs.;
  • creați articole despre orice controversă în domeniul dvs.;
  • efectuați înscrieri prin e-mail pentru buletinele informative ale concurenților dvs.;
  • verificați hashtag-urile de socializare performante în nișa dvs.;
  • verificați diferite grupuri online, grupuri de social media care sunt forumuri de nișă;
  • folosiți forumuri specifice industriei;
  • folosiți forumuri generale precum Quora, Yahoo etc.

Concluzie

Deci, asta este tot ce avem pentru dvs., astăzi. Cu ajutorul acestor sfaturi, suntem siguri că veți putea crea conținut de calitate pentru blog și alte canale. Asigurați-vă că urmați toate recomandările pentru a avea cele mai bune rezultate.

Aveți alte trucuri pentru a obține cele mai bune idei de conținut? Scrieți completările dvs. în secțiunea de comentarii sau la datele noastre de contact de la SEO Fix.

Doriți o poziționare mai bună în rezultatele organice Google? Noi vă putem ajuta să creșteți traficul organic și autoritatea website-ului Dvs., cu servicii de Link Building și advertoriale SEO.

Lasă un comentariu