Yoga, modul rapid și eficient pentru a îmbunătăți sănătatea ochilor

Yoga, modul rapid și eficient pentru a îmbunătăți sănătatea ochilor. Descoperă în articolul de blog cum îți poți recăpăta echilibrul vizual. Sănătatea noastră oculară e cea mai importantă prioritate în acest moment. Cu toate acestea, neglijăm cumva să avem grijă de ea.

Odată cu lockdown-urile de anul trecut, oamenii au cedat ecranelor din amurg până în zori.

Dacă citești acest lucru, știm că și tu ești „vinovat”. Dar ce putem spune, era singura modalitate de a te conecta cu ceilalți. De a continua munca de birou sau de a purta o discuție pentru a învinge plictiseala nesfârșită.

Cu toate șiretlicurile interioare, ochii noștri au probleme. Odată cu creșterea timpului petrecut în fața ecranelor, ochii noștri sunt predispuși să experimenteze modificări severe ale vederii și multe alte stări de disconfort.

Dacă nu o pereche de ochelari de vedere contra luminii albastre, atunci ce altceva poți face pentru a-ți îmbunătăți sănătatea ochilor? Bine ai venit, yoga de ochi! Un mod rapid, ușor și eficient de a vă relaxa mușchii ochilor și de a vă îmbunătăți vederea.

Îți obosesc ochii? Yoga ar putea fi răspunsul

Nu ești doar tu în această situație! Chiar dacă vă petreceți timpul citind cărți sau concentrându-vă îndeaproape la obiecte mici pentru ore prelungite, vă puteți lăsa ochii încordați și epuizați. Sau ca toți ceilalți, te-ai uitat tot timpul la un ecran toată ziua.

Aceste probleme ale ochilor ți-ar putea părea familiare.

Problemele oculare pot apărea sub diferite forme. De la ochi uscați, vedere încețoșată, cefalee, mâncărime, oboseală oculară, senzație de arsură și multe altele. Denumit științific drept sindromul de viziune computerizată, oboseala ochilor este o problemă destul de frecventă la toate vârstele.

Un adult mediu petrece mai mult de 8 ore privind cu ochii în ecrane, ceea ce accelerează problemele oculare.

Sindromul de vedere computerizată rezultă din focalizarea extinsă a ochilor pe ecrane pentru o perioadă neîntreruptă de timp. În acest fel se îngreunează orice recuperare a mușchilor ochiului de la tensiunea constantă necesară pentru a continua concentrarea asupra unui obiect din apropiere.

Yoga pentru ochi funcționează cu adevărat?

Este posibilă citirea cărților folosind ochelari de lectură sau prevenirea sindromului de vedere computerizată cu ochelari contra luminii albastre. Cu toate acestea, trebuie să înțelegem că exercițiile de yoga pentru ochi sunt semnificativ eficiente în îmbunătățirea vederii și a sănătății ochilor, în mod natural.

În afară de boli grave, cum ar fi cataracta și glaucomul, cele mai multe tulburări oculare sunt cauzate de mușchii oculari defecți din cauza tensiunii cronice mentale și emoționale. În astfel de cazuri, exercițiile de yoga oculare fac minuni în prevenirea numeroaselor tulburări, în mod natural.

Practica regulată a exercițiilor yoga simple pentru ochi vă poate îmbunătăți semnificativ sănătatea ochilor. O să vedeți mai bine și o să vă simțiți mai puțin epuizați în timp ce continuați exercițiile de zi cu zi.

Pot exercițiile să reducă presiunea asupra ochilor?

Avem șase mușchi diferiți în jurul fiecărui ochi, care sunt integrați și permit mișcări fără probleme în toate direcțiile.

Când ochii noștri sunt tensionați, mai ales din cauza concentrării lor extinse pe ceva pentru o perioadă prelungită, mușchii sunt epuizați. Rezultă toate simptomele diferite ale tulburărilor oculare, precum mâncărime, vedere încețoșată, senzație de arsură și multe altele.

Ochii nu sunt suficient de evoluați pentru a efectua o muncă mai atentă, rezultând oboseală musculară imediată. Scopul „yoga pentru ochi” e la fel ca în cazul exercițiilor obișnuite de yoga la care probabil ați luat parte în decursul timpului.

Ajută ochii să întinerească, să se relaxeze și să se întărească după o zi lungă de focalizare intensivă.

Yoga pentru ochi lucrează la întărirea mușchilor ochiului prin tonifierea zonei și îmbunătățirea sănătății generale a ochilor. Întărirea ochilor s-ar putea să nu arate ca un antrenament puternic. Cu toatea acestea, poate reduce semnificativ pierderea focalizării pe măsură ce îmbătrânim.

De asemenea, ușurează tensiunea și relaxează mușchii feței.

Cele 4 exerciții eficiente de yoga pentru ochi

1. Palmele adunate: mișcarea clasică de iarnă

  • adoptați o poziție „Namaste” și începeți să frecați palmele rapid, timp de 10 până la 15 secunde, pentru a acumula căldură și energie între palme;
  • puneți ușor palmele peste ochii închiși. Efectuați câteva inhalări profunde și expirați pentru a începe să vă relaxați;
  • veți simți căldura palmelor și tensiunea care se estompează încet în spatele ochilor;
  • odihnește-ți palmele timp de 15 până la 20 de secunde până când se retrage căldura.

2. Stretch: eliberează-ți caracteristicile faciale

  • relaxați-vă mușchii feței făcând absolut nimic; țineți ochii închiși;
  • ținând ochii închiși, priviți în sus și numărați până la patru, apoi uitați-vă încet până jos, numărați din nou până la patru. Repetați procesul de patru ori;
  • acum, repetați de data aceasta rotind la stânga și la dreapta capul. Când ați terminat cu stânga și dreapta, continuați cu privirea sus în stânga și în dreapta jos, urmată de sus dreapta în jos stânga.

3. Focalizare: verificați totul…încet

  • selectați un obiect aflat la o anumită distanță de dvs. și focalizați-l timp de câteva secunde;
  • acum, schimbați focalizarea pe un alt obiect puțin mai aproape de dvs., apoi repetați privirea la el timp de 10 până la 15 secunde;
  • mutați-vă focalizarea la o poziție și mai apropiată de dvs. și priviți-o timp de 10 până la 15 secunde;
  • mutați-vă focalizarea pe ceva foarte apropiat de dvs., cum ar fi degetul mare sau un smartphone;
  • inversați privirea, începeți din nou de la obiectul din mijloc la obiectul îndepărtat;
  • repetați procesul de 3 ori pe o perioadă de 2 minute.

4. Respiră și calmează-te

  • expirați încet prin nări în timp ce stați într-un loc liniștit;
  • ține-ți buzele închise pentru a simți sunetul Zzz, mai degrabă decât să-l auzi cu voce tare. Așezați palmele peste ochi pe orizontală;
  • faceți un sunet profund în gât ca o albină. Denumit și „respirație de albină”, acest exercițiu vă poate face să vă simțiți relaxați prin doar câteva respirații;
  • repetați procesul de 3 ori și apoi de mai mult de 10 ori.

Concluzie

Iată! Acesta a fost articolul nostru despre cum poate yoga de ochi să vă redea calmul și starea de bine pe care o căutați. Dacă în ultima vreme ați experimentat modificări ale vederii sau ale ochilor, efectuați un control la un medic specialist.

Vă aflați în căutarea unor servicii SEO sau de optimizare SEO pentru website-ul dvs.? Dacă răspunsul este afirmativ vă invităm să intrați în contact cu această agenție de optimizare SEO și web design. Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp!

Doriți o poziționare mai bună în rezultatele organice Google? Noi vă putem ajuta să creșteți traficul organic și autoritatea website-ului Dvs., cu servicii de Link Building și advertoriale SEO.

Lasă un comentariu