Optimizare SEO

Bine ați venit pe pagina Optimizare SEO. Dacă doriți mai multe detalii despre serviciile SEO, oferite de compania noastră, Nu ezitați să ne contactați la telefon 0358 100 900 sau pe mobil la numărul 0754 308 781.

Optimizare SEO

Optimizare SEO, ce ar trebui să știm!

Optimizare SEO, o descriere pe scurt a celor mai importante informații. Google folosește peste 200 de factori de clasare.

În 2010 s-a vorbit chiar că ar putea fi până la 10.000 de factori de clasare. Nimeni nu știe care sunt toți factorii de clasare, dar îi cunoaștem pe unii dintre aceștia.

Cum? Pentru că ne-a spus Google. Inclusiv noi am studiat corelațiile dintre diferiți factori și clasamentul Google. Google clasează paginile web, nu website-urile.

Dacă afacerea dvs. din mediul online vinde produse bio, nu înseamnă că fiecare pagină ar trebui să fie clasată pentru expresia „bio”.

Optimizare SEO: scanarea

Puteți alege diferite cuvinte cheie sau expresii pe care să le promovați în pagini diferite. Să vorbim despre unele dintre lucrurile care afectează clasamentul și vizibilitatea în optimizare SEO.

Înainte ca Google să poată lua în considerare clasificarea conținutului dvs. trebuie mai întâi să știe că acesta există.

Google folosește mai multe moduri de a descoperi conținut nou pe web. Metoda principală este accesarea cu crawlere.

Mai simplu spus, accesarea cu crawlere înseamnă urmărirea de link-uri de pe paginile pe care deja le știe.

Pentru a face acest lucru se folosește un program de calculator numit „crawler”. Să presupunem că pagina de pornire are un backlink de la un website care se află deja în indexul Google.

Data viitoare când accesează cu crawlere website-ul respectiv, se va urma acel link. Acest lucru ajută și la creșterea autorității website-ului.

Astfel, se va descoperi pagina de pornire a website-ului dvs. și, probabil, se va adăuga în indexare. De acolo, vor accesa cu crawlere link-urile de pe pagina dvs. de pornire pentru a găsi alte pagini.

Adaptabilitatea pentru telefoanele mobile

Compatibilitatea cu dispozitivele mobile este o altă parte a serviciilor de optimizare SEO. Cel puțin 60% din căutările Google provin de pe dispozitive mobile, iar acest număr crește în fiecare an.

În anul 2016 Google a anunțat o creștere a clasamentului pentru website-urile compatibile cu dispozitivele mobile.

Motorul de căutare a trecut la prima indexare pe mobil în anul 2018. Înseamnă că acum utilizează versiunea mobilă a paginii dvs. pentru indexare și clasare.

Majoritatea oamenilor vor renunța să citească conținutul unui website dacă acesta nu este compatibil cu dispozitivele mobile.

Acest lucru este important, deoarece Google dorește să își mențină utilizatorii mulțumiți.

Paginile care nu sunt optimizate pentru dispozitive mobile duc la nemulțumire.

Viteza de încărcare pentru o optimizare SEO eficientă

Viteza de încărcare a paginii este un factor de clasare pe desktop și mobil. De ce? Încă o dată, Google dorește să-și mențină utilizatorii mulțumiți.

Utilizatorii lor dau click pe rezultatele căutării. Durează prea mult timp încărcarea? Acest lucru duce la nemulțumire.

Pentru a verifica viteza paginilor dvs. utilizați instrumentul Pagespeed Insights de la Google sau web.dev.

Aici website-ul va fi testat pentru:

  • Performanță
  • Cele mai bune practici
  • SEO
  • Accesibilitate

Intenția de cautare

Găsirea unui cuvânt cheie sau o unor cuvinte cheie pentru care doriți să vă clasați este ușoară. Inserați un subiect într-un instrument de cercetare a cuvintelor cheie.

Apoi, căutați idei de cuvinte cheie relevante cu volumul de căutare. Mulți oameni nu iau în considerare dacă pagina lor se aliniază la intenția de căutare a cuvântului cheie ales.

Backlink-uri pentru optimizare SEO

Algoritmul de clasare Google se bazează și pe autoritatea website-ului. În termeni simpli, interpretează backlink-urile drept voturi.

În general, paginile cu mai multe voturi (backlink-uri) tind să se claseze mai sus.

Pe scurt, backlink-urile contează dacă doriți să vă clasificați pentru ceva care merită. Problema este că legăturile pot fi dificil de construit, în special către anumite tipuri de conținut.

Există o mulțime de tactici de link building în ceea ce numim servicii SEO.

Dacă sunteți nou în acest domeniu de activitate, vizați să creați link-uri către cel mai bun conținut, pagina de start sau pagini secundare.

De exemplu, un articol pe blog despre o temă de interes sau un instrument gratuit pentru utilizatori, vor aduce cu siguranță backlink-uri.

Autoritatea

Nu toate backlink-urile sunt bune. Unele au mai multă autoritate decât altele pentru optimizare SEO. Acest fapt este încorporat în modul în care funcționează DA (Domain Authority) și PA (Page Authority).

Backlink-urile din paginile cu autoritate mare sunt mai puternice decât cele cu autoritate redusă.

Din păcate, Google a întrerupt clasificarea PageRank în anul 2016. Asta înseamnă că nu mai există nicio modalitate de a vedea câtă „autoritate” are o pagină în ochii Google.

Din fericire, există instrumente similare pe care le puteți accesa. Acordați prioritate construirii de link-uri din pagini puternice, de pe website-uri bune.

Desigur, backlink-urile nu sunt singura modalitate de a spori „autoritatea” unei pagini. Evaluarea adreselor URL ia în considerare și link-urile interne.

Înseamnă că link-urile din alte pagini de pe website-ul dvs. contribuie la autoritatea unei pagini. Dacă doriți să măriți „autoritatea” adăugați link-uri interne relevante din alte pagini cu autoritate mare.

Calitatea conținutului

Google dorește să claseze cele mai relevante și utile rezultate. Întotdeauna!

Pentru a face acest lucru se uită la semnale legate de conținut, cum ar fi expertiza, autoritatea și încrederea.

Acestea sunt cunoscute sub numele de EAT.

În general, cu cât conținutul dvs. este mai accesibil pentru majoritatea căutătorilor, cu atât mai bine. Prospețimea este un alt factor important pentru unele căutări, adică conținutul proaspăt.

Uitați-vă la rezultatele căutării pentru cuvântul cheie vizat pentru a vedea dacă e un factor important de clasare. Ajustați-vă strategia după caz. Intrați în contact cu noi pentru a afla cum vă putem ajuta în drumul spre succes!

Doriți o poziționare mai bună în rezultatele organice Google? Noi vă putem ajuta să creșteți traficul organic și autoritatea website-ului Dvs., cu servicii de Link Building și advertoriale SEO.