White hat SEO, practici corecte de a obține poziții de top

White hat SEO, practici corecte de a obține poziții de top. Dacă aveți un website, unicul dvs. obiectiv este să obțineți cât mai mult trafic organic.

Cum ați face acest lucru? Există mai multe practici care vă pot veni în ajutor. Printre specialiști, acestea sunt împărțite în două mari categorii:

  • black hat SEO;
  • white hat SEO.

În articolul de astăzi de pe blog ne vom concentra pe acele practici care sunt corecte. Cele care respectă termenii și condițiile motoarelor de căutare.

Pentru a obține mai mult trafic organic există mai multe mijloace de a atinge acest obiectiv. Cu toate acestea, s-ar putea să vă faceți griji cu privire la sancțiunile pe care Google le poate aplica. De exemplu, dacă nu respectați regulile și bunele practici.

Ce ați putea face pentru a evita astfel de situații? Cea mai bună opțiune ar fi să folosiți ceea ce e cunoscut sub numele de white hat SEO.

Vă întrebați ce este white hat SEO și cum să faceți acest lucru? În acest articol oferit de optimizare SEO vom explora acest concept.

De asemenea, vom aborda și strategiile care pot fi folosite prin mijloacele legitime de a câștiga trafic. În esență, veți rămâne în pozițiile de top ale Google și ale altor motoare de căutare.

Ce este White Hat SEO?

Acest termen este asociat cu tot ceea ce este permis de lege și bunele practici. Conceptul se referă la tacticile SEO pe care le utilizați. Acestea sunt în acord cu termenii și condițiile stabilite de motoarele de căutare, în special de Google.

Accepțiunea este de a utiliza tehnici, strategii și tactici de servicii SEO aprobate de Google.

Posibil, îl putem numi modul etic de îmbunătățire al traficului unui website. Și, de a obține în acest fel o rată de conversie mai bună. Tehnicile white hat SEO vor presupune eforturi în implementarea celor mai bune.

Care sunt tehnicile utilizate în white hat SEO?

Nu există o listă expresă de tehnici care să constituie aceste practici. Orice tehnică sau tactică ce se pliază perfect cu recomandările Google e considerată practică white hat.

Exemple de utilizare a practicilor de white hat SEO:

  • respectarea orientărilor Google. Menționează în mod clar instrucțiunile și implementează actualizări periodice pentru acestea. Prin urmare, ar trebuie să fiți la curent cu ultimele actualizări;
  • optimizați website-ul ținând cont de utilizatori. Direcționarea exclusivă spre motoarele de căutare ar crea în esență practici de black hat SEO. Rețineți că vă adresați în primul rând vizitatorilor și utilizatorilor web atunci când optimizați website-ul. Experiența acestora pe website este vitală;
  • folosiți meta-taguri descriptive și bogate în cuvinte cheie;
  • faceți website-ul dvs. ușor de navigat pentru vizitatori și ușor accesibil pentru motoarele de căutare;
  • îmbunătățiți timpii de încărcare și optimizați pentru dispozitivele mobile.

Puteți utiliza orice mijloace pentru a îmbunătăți vizibilitatea website-ului în motoare de căutare. Dacă scopul este de a vă concentra asupra opțiunilor lizibile, ar fi denumită o tehnică bună.

Chiar trebuie să investiți în practicile white hat SEO?

Ei bine, da. Asta dacă doriți cu adevărat să fiți în poziții de top ale rezultatelor Google și în alte motoare de căutare. Punerea în aplicare a practicilor poate fi utilă în crearea unui website ce se susține și devine suficient de reușit.

În cele din urmă, totul depinde de obiectivele dvs. Doriți un website durabil ce funcționează pe termen lung? Atunci folosiți aceste practici.

Pe de altă parte, dacă vizați un obiectiv pe termen scurt, nimeni nu vă poate interzice practicile black hat SEO. Doar fiți pregătit pentru consecințe.

De asemenea, depinde și de industria în care vă aflați. Unele industrii au o dominare prin utilizarea practicilor black hat SEO. Utilizarea unor tehnici white hat SEO și supraviețuirea nu poate fi ușoară în aceste circumstanțe.

De ce vă sugerăm să investiți în white hat SEO? Vine cu o serie de facilități și beneficii. Veți putea conduce o afacere legitimă din toate punctele de vedere. Reputația de brand va avea de câștigat, chiar și în dropshipping.

Doriți ca motoarele de căutare să fie un instrument puternic  pentru dvs.? Vă doriți ca website-ul să fie considerat util pentru vizitatori? Practicile de white hat SEO sunt mai mult decât o necesitate.

Există mai multe motive pentru a folosi practici white hat SEO. Cele mai importante sunt:

  • white hat SEO este cel mai bun mijloc de a gestiona reputația de brand în industrie sau ca entitate legitimă;
  • îmbunătățește vizibilitatea organică a website-ului dvs.;
  • vă ajută să vă îmbunătățiți rentabilitatea în mediul online și planificarea tactică.

Practici de white hat SEO pe care le puteți urma

Nu există website-uri create special pentru practicile white hat SEO. Nici tehnici care intră sub umbrela acestora. Există doar website-uri construite cu o viziune de viitor pentru o afacere. Vom analiza câteva practici pe care le puteți implementa și dvs.

1. Creați un website util

În loc să lansați website-uri de același gen, concentrați-vă pe unul singur cu suficient conținut de calitate. Prioritizați interfața de utilizare a website-ului dvs. Asigurați-vă că acordați mai multă atenție calității decât cantității.

2. Concentrați-vă pe conținut și calitatea acestuia

Nu furați niciodată conținut de pe alte website-uri și nu îl publicați ca fiind al dvs. Ar însemna un mod complet non-etic de a rula un website. Asigurați-vă că scrieți conținut unic și păstrați-l antrenant.

Evitați rescrierea, rotirea și duplicarea conținutului de pe alte website-uri. Puteți utiliza unele tehnici autentice și relevante. De exemplu, utilizarea unui titlu unic, îmbunătățirea lizibilității și includerea unei meta-descrieri bune.

3. Actualizați conținutul vechi

Oamenilor le place să găsească un conținut nou și relevant. Chiar și motoarele de căutare ar prefera website-urile care sunt actualizate în mod regulat. Cheia pentru a lucra într-o manieră eficientă e să vă concentrați pe actualizarea conținutului vechi.

În loc să utilizați 301 redirect și alte opțiuni similare, ar fi suficient să actualizați conținutul existent. Acest lucru va ajuta la menținerea conținutului actualizat. Nu în ultimul rând, calitatea website-ului dvs. va rămâne constantă.

4. Construiți legături

Acesta este încă un aspect la care trebuie să fiți atenți. Construiți legături, nu le cumpărați. Desigur, legăturile sunt importante pentru construirea traficului. E posibil să fi folosit cuvinte cheie de top cu un conținut de înaltă calitate, care este 100% original.

Dar, fără legături, e posibil să nu puteți obține rezultatele dorite. Cumpărarea de backlink-uri poate reduce calitatea conținutului. Asigurați-vă că legăturile sunt autentice și vin într-un mod natural.

5. Cercetarea de cuvinte cheie

Cuvintele cheie sunt salvarea pentru orice tip de campanie SEO și marketing social. Desigur, cuvintele cheie au fost aspecte importante încă de când conceptul SEO a venit în prim plan.

Asigurați-vă că ați ales cuvinte cheie cu înțelepciune. Ultimele actualizări ale algoritmilor au făcut ca crawlerele să fie suficient de inteligente. Motoarele de căutare nu mai depind de metadate. Verifică despre ce este website-ul dvs.

Utilizarea cuvintelor cheie în mod natural este cheia unui bun clasament. Face parte, în esență, dintr-o tehnică practică de white hat SEO.

Aveți grijă să nu treceți în extrema cealaltă și să le utilizați în exces.

Acestea au fost doar câteva modalități despre cum să implementați o strategie white hat SEO. Nu există reguli fixe care să acopere o anumită strategie pentru a fi înscrisă în white hat SEO.

Rămâneți la tipul adecvat de strategie fără a opta pentru mijloace ilegale (non-etice). Nu ar trebui să existe niciodată impedimente pentru termenii și condițiile motoarelor de căutare.

Avantajele tehnicilor white hat SEO

Optarea pentru white hat SEO ar trebui să fie benefică din toate punctele de vedere. Poate fi o idee bună să împărtășim efectele benefice pe care le obțineți prin aceste practici.

1. Costă mai puțini bani

Implementarea black hat SEO vine cu multe eforturi și bani, dar nu garantează niciun succes. În contrast puternic, strategiile white hat SEO v-ar ajuta să lucrați la obiectivele pe termen lung.

Veți avea de-a face cu alți oameni într-o manieră destul de naturală. Prin urmare, ar fi o opțiune excelentă din punct de vedere al costurilor.

2. Creează reputația de brand

Tehnicile white hat SEO vă ajută să vă construiți o reputație bună a companiei dvs. Relația cu clienții e un obiectiv pe termen lung, iar promovarea reprezintă un drum lung și anevoios.

Dacă veți utiliza cele mai bune practici, veți stârni emoțiile pozitive în mintea clienților. În acest mod, puteți construi o relație bună între clienți și companie. Aceștia vor încerca să rămână conectați cu compania dvs.

3. Tehnicile nu sunt riscante

Practicile white hat SEO sunt mai puțin riscante. Evitați posibilitatea de a fi penalizați, indiferent de actualizările venite de la Google.

Performanța website-ului dvs. nu va fi afectată prea mult. Veți continua să obțineți clasamente organice și curate ce vă ajută să rămâneți în siguranță.

4. Este necesară mai puțină muncă

Spamming-ul are nevoie de dvs. pentru a rămâne în fața celorlalți când doriți să obțineți o anumită performanță. Cu toate acestea, în termeni de white hat SEO, vă gândiți la obiective pe termen lung.

Astfel, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la provocările imediate. Lent și constant puteți câștiga cursa în fața concurenților.

5. Creați mai multe opțiuni de venit

White hat SEO vă permite să construiți mai multe canale pentru generarea de venituri. Aveți tendința de a obține rezultate organice și naturale din strategii SEO? Acest lucru îmbunătățește posibilitatea unui trafic autentic de date.

Persoanele care revin pe website-ul dvs. sunt mai predispuse pentru a face o achiziție. Motivul e unul simplu. Pentru că ați folosit practicile cele mai bune și v-ați concentrat pe conținut, ați devenit o autoritate în domeniu.

Dezavantajele white hat SEO

Ei bine, nu am găsit multe dezavantaje în ceea ce privește aceste practici SEO. De fapt, când faceți ceva legal, nu ar trebui să aveți parte de implicații grave sau negative.

Unicul dezavantaj ar fi timpul îndelungat în care vor apărea rezultatele. În practicile black hat SEO rezultatele sunt imediat vizibile în termeni de conversie. În cazul practicilor white hat SEO trebuie să aveți răbdare pentru a vedea o creștere considerabilă.

Totuși, în acest context, trebuie să vă amintiți mereu un aspect important. Creșterea va fi lentă, însă va fi durabilă. Acesta este și motivul pentru care vă recomandăm să aveți obiective pe termen lung.

Concluzie

Acestea au fost câteva mențiuni importante despre ceea ce este white hat SEO. Am descoperit și cât de benefic ar fi pentru blog-ul sau website-ul dvs.

Motoarele de căutare devin tot mai inteligente, zi de zi. Ar fi suficient de practic ca tehnicile white hat SEO să devină mai puternice.

Doriți cu adevărat să vă mențineți în fața concurenței? Asigurați-vă că utilizați tehnicile white hat SEO în construirea website-ului dvs. Pentru un avantaj atunci când veți face promovare web vă rugăm să intrați în contact cu noi.

Doriți o poziționare mai bună în rezultatele organice Google? Noi vă putem ajuta să creșteți traficul organic și autoritatea website-ului Dvs., cu servicii de Link Building și advertoriale SEO.

Lasă un comentariu