Cum încercați să găsiți idei noi de conținut? E întrebarea principală cu care se confruntă…
Google Search Console, ghid complet pentru începători
Concurența are o intensitate mare pe piața curentă a motoarelor de căutare. Oamenii fac diferite interogări pentru a obține cele mai bune rezultate. Oricine dorește să ajungă la un public cât mai mare trebuie să știe cum funcționează Google Search Console.
În timp ce explorați diverse opțiuni și instrumente, puteți găsi numele Google Search Console. Este un instrument introdus de Google.
A fost mai întâi cunoscut sub numele de Google Webmasters Tool. Mai târziu, în anul 2015, a fost redenumit în Google Search Console. Nu sunt necesare abilități digitale deosebite pentru manevrarea instrumentului de analiză.
Vă poate ajuta să urmăriți performanțele website-ului dvs. ca un profesionist. Puteți găsi și identifica diferite date calitative cu ușurință.
Google a venit cu acest serviciu web gratuit pentru webmasteri.
Acest serviciu web este excelent. Îi ajută pe proprietarii de website-uri să facă mai multe activități pentru a-și verifica performanța în motorul de căutare. Acest articol de blog este oferit de platforma de optimizare SEO.
Importanța Google Search Console
Webmasterii au luat GSC ca una dintre cele mai eficiente metode de a verifica performanța website-ului. Avantajul instrumentului este că permite remedierea problemelor dăunătoare clasamentelor.
Funcțiile disponibile pentru ca webmasterii să își verifice performanțele sunt:
- vă ajută la analiza click-urilor, poziției și afișărilor website-ului din căutarea organică Google;
- puteți trimite opțiuni, cum ar fi adresele URL individuale sau sitemap-uri pentru a fi accesate;
- revizuirea acoperirii indexului este posibilă pentru a verifica cele mai recente vizionări de pe website;
- primirea alertelor cu privire la probleme și remedierea acestora;
- obținerea informațiilor despre pagini, conform căutării Google.
După ce cunoașteți caracteristicile de bază, vă e ușor să începeți să folosiți acest instrument. Reprezintă alternativa cea mai eficiență pentru a analiza performanța unui website. Evident, acest instrument nu le exclude pe celelalte, prin urmare, le puteți folosi complementar.
Caracteristici notabile ale Google Search Console
Panoul de administrare a performanței
Sunteți preocupat de performanțele website-ului dvs. în motorul de căutare? GSC poate funcționa ca un panou de administrare care vă poate arăta toate detaliile. Care sunt lucrurile pe care le puteți urmări de aici?
Există atât de mulți indicatori care pot furniza informații valoroase:
- urmărirea click-urilor;
- vizibilitatea;
- capacitatea de utilizare mobilă.
De fapt, există mai mulți indicatori. Important e să cunoașteți ce doriți să aflați de la aceste date. Prin urmare, aveți nevoie de câteva cunoștințe și despre datele calitative și modul cum trebuie interpretate.
Google Search Console este sistemul central care vă poate ajuta să înțelegeți activitățile care se întâmplă. Vă poate ajuta să verificați unde apare website-ul dvs. în rezultatele motorului de căutare.
Atunci când aveți un website, crearea contului GSC poate fi o modalitate excelentă de a urmări performanța. Aflați în același timp și informații despre unde e necesar să interveniți, dacă există anumite probleme.
Centrul de control
SEO este cel mai important lucru ce trebuie implementat pentru a obține o clasare înaltă. Pentru rezultate eficiente aveți nevoie de unele servicii SEO pentru website-ul dvs. Poate fi o strategie complexă sau unele mai detaliate pentru obiectivele specifice.
Dacă aveți un website trebuie să fiți în acea muncă obișnuită de actualizare a conținutului. De asemenea, trebuie ca website-ul dvs. să fie prietenos cu factorii de clasament. Din nou, Google Search Console vă poate fi de mare ajutor.
Orice webmaster caută o modalitate de lucru prin care conținutul să poată fi îmbunătățit în mod regulat. În special erorile trebuie să fie reduse la minimum.
GSC funcționează exact în același mod. Ajută la urmărirea erorilor, astfel încât să poată fi corectate. Calitatea conținutului poate fi îmbunătățită.
Activități importante pe care le puteți face cu ajutorul funcțiilor GSC:
- trimiterea sitemap-urilor XML;
- analiza acestora.
Puteți solicita de la Google reevaluarea erorilor. În acest fel, aflați unde trebuie să interveniți și cum. Există funcții ce vă pot ajuta să știți cum apare pagina dvs. în căutarea Google.
Vă ajută să faceți modificări pentru a putea aduce mai multe vizualizări pe website.
Canal de comunicare
Deși GSC e adaptat la un sistem de urmărire, poate fi folosit și în calitate de canal de comunicare. Cum poate fi acest instrument un canal de comunicare?
Acesta poate fi privit ca un instrument ce ajută Google să comunice cu proprietarii de website-uri. Tot ce trebuie să faceți este să obțineți un cont în Google Search Console.
Puteți obține informații de la Google cu privire la website.
Google vă trimite diverse informații despre website-ul dvs. Acestea pot fi erori și probleme, iar uneori sugestii despre cum să le corectați. Există momente în care trimite detalii despre o sancțiune din cauza unor încălcări ale regulilor.
Google Search Console este o sursă de date
Google Search Console se poate transforma într-o sursă de date pentru mulți. Datele pot fi extrase și pot fi importate în alte opțiuni, cum ar fi Google Analytics. Aici puteți analiza erorile menționate de GSC.
Când importați date într-un alt canal se poate întâmpla să obțineți soluția erorilor.
Prin urmare, acest lucru vă poate fi de ajutor pentru a obține de fiecare dată un conținut fără erori. În acest fel, puteți avea o performanță excelentă, iar website-ul dvs. se va indexa bine în motorul de căutare.
Concurența este destul de mare astăzi. Prin urmare, doar un website nu este suficient pentru afacerea sau compania dvs. E important să fie creat website-ul într-un mod corect dacă doriți să fie poziționat peste concurența de pe piață.
Optimizarea conținutului prin Search Analytics
Puteți utiliza Google Search Console pentru a afla întrebările care aduc utilizatorii pe website-ul dvs. În acest fel, veți putea rula campanii orientate spre conversie. Sunteți conștient de cerințele exacte ale utilizatorilor și, în consecință, puteți să vă modificați campania.
GSC vă va furniza date referitoare la click-uri, la afișările website-ului și la poziția în căutarea Google. Astfel, puteți optimiza campaniile pe care le aveți în derulare.
Vă permite să introduceți conținutul dvs. pe Google
Cu ajutorul Google Search Console puteți trimite adrese URL specifice pentru a fi accesate cu crawlere. Reprezintă modalitatea prin care puteți obține îmbunătățirea clasamentului pentru paginile respective.
GSC va examina și acoperirea indexului website-ului dvs. Aceasta va ajuta Google să vadă cea mai recentă vizualizare a paginilor sau a website-ului în întregime.
De asemenea, veți afla cum trece indexarea Google prin paginile dvs. Instrumentul de inspecție URL va oferi indexul complet, accesarea crawl și detaliile legate de pagini.
Alerte despre problemele website-ului și remedierea acestora
Veți primi alerte prin e-mail în momentele în care Google identifică orice probleme pe website-ul dvs. Cu GSC puteți identifica ce adresă URL se confruntă cu probleme specifice și cum le puteți remedia.
După remedierea acestor probleme, GSC va notifica Google cu privire la remedierea lor. Pe lângă toate acestea puteți optimiza website-ul pentru AMP, dispozitive mobile și rezultate mai bune.
Concluzie
Obținerea unui cont în Google Search Console este destul de convenabilă. Veți putea avea un cont în doar câțiva pași și, de asemenea, e gratuit. Mai ales dacă folosiți unele servicii oferite de Google, probabil deja aveți creat un cont.
După ce ați creat contul, faceți un tur al serviciului și descoperiți diferitele caracteristici. Vedeți și funcțiile care vă pot fi de ajutor în analiza performanței.
Încorporarea eficientă a Google Search Console în strategia dvs. de marketing social poate aduce beneficii. Veți duce website-ul dvs. către poziții de top în rezultatele căutării Google. Pentru alte informații puteți intra în contact cu noi