Skip to content
Conținutul plagiat, ce este și de ce afectează negativ performanța SEO?

Conținutul plagiat, ce este și de ce afectează negativ performanța SEO?

Ați auzit despre conținutul plagiat? Știți ce este plagiatul și cum afectează zona de optimizare SEO a unui website? Articolul de astăzi de pe blog tratează acest subiect.

Vom încerca să abordăm problema și să vedem cum putem evita penalitățile din cauza conținutului plagiat.

Știm cu toții că în ultimul deceniu, crearea de conținut s-a dezvoltat ca industrie. Unele agenții îl oferă ca serviciu adiacent, iar pentru altele, crearea de conținut este serviciul de bază. Tot aici intră și anumite servicii SEO în website.

Conținutul de calitate e rețeta pentru succes a companiilor pe web. Există o competiție acerbă între diferite website-uri care se luptă pentru poziții de top în rezultatele căutării. Pe lângă detaliile tehnice, conținutul este factor principal pentru un clasament înalt.

În acest proces intervine un lucru nefericit, plagiatul.

Pot fi găsite o mulțime de website-uri în conținutul cărora se apelează la plagiat. Motiv pentru care există o mulțime de duplicări ale conținutului. În cele din urmă, din cauza plagiatului, clasamentul în motoarele de căutare scade.

Este un fapt incontestabil că plagiatul este greșit și nu puteți face nimic pentru a justifica acest lucru. Doriți conținut plagiat? Cu siguranță website-ul dvs. este necalitativ, iar conținutul acestuia nu are nicio valoare pentru utilizatori.

De ce trebuie să evităm conținutul plagiat?

Când plagiați conținutul, furați creația cuiva. Este cea mai ineficientă tehnică pe care ați putea-o avea. Conținutul plagiat va cauza multe probleme pe website. Încalcă regulile de optimizare SEO pentru motoarele de căutare.

Conținutul plagiat vă poate afecta drastic clasamentul.

Utilizarea unui conținut copiat de pe alte website-uri sau blog-uri vă poate afecta optimizarea SEO. Unele consecințe ale conținutului plagiat:

  • website-ul poate fi interzis;
  • nicio șansă de clasare în SERP-uri;
  • oportunități pierdute pentru afacerile online.

Mulți proprietari de website-uri și bloggeri folosesc instrumente anti-plagiat. În acest fel, plagiatul poate fi verificat și corectat înainte de publicarea unui articol pe blog.

Plagiatul încalcă, de asemenea, legile drepturilor de autor, fiind ilegal. Este precum o activitate neetică, dăunătoare pentru afaceri.

Cu cât este mai mult plagiat în conținutul dvs., cu atât website-ul va fi mai afectat. Oricât de bine ați plagia, puteți fi siguri că cititorii vor oberva dacă au în față conținut original.

Cititorii taxează cel mai drastic un conținut plagiat

Dacă cineva crede că va reuși să păcălească publicul, nu se va întâmpla pentru mult timp. În cele din urmă, toate categoriile de public vor înțelege că se face plagierea conținutului.

Dacă utilizați conținutul oricărui website de înaltă autoritate sigur va avea clasamente bune în căutare. Însă, cititorii vor afla, cu siguranță, într-o zi că utilizați conținut plagiat.

Doriți să aveți cel mai bun conținut pe website-ul dvs.? Este întotdeauna o opțiune mai bună să apelați la un scriitor profesionist. În acest fel, conținutul autentic poate fi creat când implementați tehnici de optimizare pentru Google.

De asemenea, conținutul trebuie să aibă o lizibilitate bună, precum și o capacitate de a fi parcurs ușor. Pentru a nu rămâne în pană de idei, elaborați strategii de conținut pe care să le implementați după un calendar.

Conținutul plagiat distruge optimizarea pentru motoarele de căutare. Cititorii frustrați nu vor face click pe website-ul dvs. Acesta va scădea, în cele din urmă, în clasamentele motoarelor de căutare.

Fie folosiți conținut plagiat, fie alții vă plagiază conținutul: ambele acțiuni sunt distructive.

Vorbind despre plagiat, poate fi distructiv și atunci când alți bloggeri plagiază conținutul website-ului dvs. Acesta e motivul pentru care se recomandă păstrarea supravegherii stricte asupra conținutului.

Conținutul poate fi folosit de altcineva atât de agil încât începe să se claseze, iar dvs. veți primi penalizări. De aceea, protejarea conținutului dvs. de plagiat este importantă.

Conținutul plagiat poate fi de mai multe tipuri

Pot fi întâlnite trei tipuri diferite de plagiat:

  • patchwriting;
  • copy & paste;
  • plagiatul involuntar.

Haideți să aprofundăm aceste tipuri de plagiat și să înțelegem mecanismele lor. Chiar dacă publicul nu va identifica aceste tipuri în mod expres, va avea totuși senzația generală de plagiat.

1. Patchwriting

Tehnică de plagiat folosită de scriitori pentru a rescrie conținutul unui website existent. Preiau o anumită cantitate de conținut de pe celelalte website-uri și rescriu asta în limbajul lor.

Dacă veți încerca să folosiți patchwriting, atunci este lipsit de etică. Nu va fi adăugat un conținut bun pe website și va fi doar pierderea dvs. În astfel de circumstanțe, conținutul rescris nu oferă nimic nou și valoros.

2. Copy & Paste

Al doilea tip de plagiat pe care îl folosesc scriitorii se referă la politicile de copy & paste. În acest caz, munca oricărui alt scriitor este complet copiată și lipită pe celălalt website. Este printre cele mai des întâlnite forme de plagiat.

Acest lucru va crea mai mult de o copie a conținutului pe diferite website-uri. Trebuie să înțelegeți că veți fi penalizat din cauza acestor practici.

3. Plagiatul involuntar

Al treilea tip de conținut plagiat nu este utilizat în mod deliberat de către scriitori. De cele mai multe ori, acest tip de plagiat se întâmplă accidental și involuntar.

În Search Marketing, articolele orientate pe cuvinte cheie se învârt în jurul unor expresii și concepte specifice. Uneori apare plagiatul accidental. Puteți chiar copia articolul dvs. de câteva ori discutând idei similare ale unei anumite nișe.

Acum știți ce înseamnă plagiatul și care sunt diferitele tipuri de plagiat. Să discutăm despre cum puteți evita problema conținutului plagiat. Recomandările sunt valabile pentru diferite pagini, articole de blog ori în descrierea de produs.

Cum evităm conținutul plagiat?

Puteți evita plagiatul cu puțină precauție și efort. E esențial ca fiecare recomandare să fie comunicată scriitorilor cu care colaborați. Fiecare sursă a conținutului ar trebui să fie, de asemenea, autentică.

Doriți să controlați plagiatul? Trebuie să petreceți timp și să depuneți un efort pentru a nu mai fi nevoie să vă luptați. Trebuie să înțelegeți că una dintre cele mai mari lupte este de a-l face absolut liber de plagiat.

Conținutul trebuie să fie autentic și original.

Calitatea conținutului ar trebui să fie întotdeauna bună. În plus, trebuie să ofere și o perspectivă nouă pentru cititori. Vă ajută să creșteți vizibilitatea online a website-ului astfel încât să nu existe motive de clasare slabă a paginilor.

Monitorizarea este foarte necesară dacă urmăriți un conținut fără plagiat.

Trebuie să aveți grijă de conținutul pe care îl oferiți. Acesta trebuie verificat din când în când. În plus, e important să aveți cei mai buni verificatori de plagiat. Există câțiva pași pe care trebuie să îi faceți pentru o monitorizare adecvată.

Folosiți instrumente împotriva plagiatului pentru a afla dacă vorbim despre un conținut copiat sau nu. Unele dintre cele mai bune verificatoare de plagiat care vă pot ajuta în acest sens sunt:

  • Copyscape;
  • Small SEO Tools Plagiarism Checker;
  • Grammarly Plagiarism Checker;
  • My Assignment Plagiarism Checker;
  • Quetext;
  • Bibme;
  • Plagramme.

Cu ajutorul acestor instrumente veți putea identifica problemele intenționate și cele neintenționate. Obțineți în acest fel un conținut original și autentic.

Concluzie

Evitați colaborări cu scriitorii ieftin. În caz contrar, serviciul nu va fi în conformitate cu marca pe care o aveți. Asigurați-vă că adăugarea de valoare se întâmplă pe website astfel încât oamenii să fie interesați.

Este important să oferim conținut orientat către informații și care să aibă anumite valori reale. Un astfel de conținut poate obține beneficiile adecvate și poate atrage noi clienți pentru afacere.

Pentru o mai bună clasare în motoare de căutare nu trebuie să utilizați conținut plagiat pe website sau blog. Sperăm că sfaturile menționate mai sus vă vor ajuta să aveți un conținut fără plagiat.

Aceasta poate să fie baza unei strategii de promovare web.

Aveți îndoieli cu privire la conținutul plagiat? Dacă verificați conținutul dvs., ce instrument folosiți pentru a verifica plagiatul? Dacă aveți completări la acest articol, le puteți scrie în secțiunea de comentarii. Pentru alte informații vă invităm să intrați în contact cu noi.

Back To Top