Skip to content
Dropshipping, avantaje și dezavantaje din zona de optimizare SEO

Dropshipping, avantaje și dezavantaje din zona de optimizare SEO

Dropshipping, avantaje și dezavantaje din zona de optimizare SEO. Probabil cel mai profitabil model de afaceri dacă doriți să porniți o firmă.

Dacă sunteți deja în industria de transfer, știți cât de competitivă poate fi în online. În special în rezultatele căutării organice. Vizitați https://www.onseo.ro/, partenerul nostru media.

În acest articol de pe blog împărtășim date despre ceea ce e dropshipping din perspectivă de servicii SEO. Asigurați-vă că verificați fiecare punct, deoarece sunt pași acționabili.

Ce este dropshipping?

Dropshipping vă scutește de efectuarea etapelor intermediare necesare. De exemplu, logistica, depozitarea și altele. Procesul poate fi la fel de simplu ca expedierea produselor direct către clienți de la sau printr-un furnizor terț.

În dropshipping, clienții dvs. comandă mărfurile de pe website. Trimiteți detalii furnizorului sau dropshipper-ului ce va ambala produsele și le va expedia clienților.

Această industrie ar putea fi mai profitabilă datorită muncii și logisticii reduse de care e nevoie. Cu toate acestea, nu trebuie să uităm că, datorită situației, poate fi foarte competitivă.

O optimizare SEO strategică pentru dropshipping vă va separa de concurență.

Avantaje pentru SEO dropshipping

Mai jos sunt prezentate zece avantaje SEO dropshipping pe care le puteți aplica în activitatea dvs. Vă îmbunătățiți vizibilitatea, zona de trafic organic și de conversie:

1. Optimizarea website-ului pentru cuvinte cheie

Înseamnă optimizarea articolelor de blog, a paginilor de produse și a colecțiilor sau categoriilor de produse. Când optimizați paginile de produse, asigurați-vă că includeți cuvinte cheie în titluri și descrieri.

Cu toate acestea, poate fi necesar să optimizați doar un singur cuvânt cheie. Mai ales atunci când aveți conținut minim pe pagină.

Optimizați categorii de produse sau colecții? Asigurați-vă că includeți un conținut bazat pe cuvinte cheie care descrie categoria. O astfel de copie vă va ajuta să vă clasificați organic.

Când vă optimizați articolele de pe blog, adăugați 3 până la 7 cuvinte cheie relevante. Încorporați cuvântul cheie în cel puțin 3% din conținut, dar nu peste 5%.

Utilizarea instrumentelor SEO pentru a atinge procentul potrivit e un mare avantaj.

Actualizarea conținutului mai vechi poate fi la fel de eficientă precum crearea de noi articole. Mențineți prospețimea paginilor dvs. eliminând cuvinte cheie învechite și conținut irelevant.

Îmbunătățiți-vă articolele vechi adăugând puncte noi și relevante la fiecare dintre mesajele dvs. Faceți acest lucru la fiecare 3 până la 4 luni. Articolele mai vechi vor avea mai multe șanse de clasare în motoarele de căutare.

Pentru trafic, asigurați-vă că titlurile și descrierile paginii dvs. sunt acționabile. Nu le optimizați doar pentru cuvinte cheie, asigurați-vă că oamenii doresc să dea click pe pagini.

2. Stăpânirea descrierilor produsului

Un obicei riscant într-o afacere de expediție este importarea descrierilor de produse de la furnizori. Mai ales dacă nu le schimbați sau nu realizați conținut unic.

Nu ar trebui să folosiți aceeași copie, deoarece este deja un conținut duplicat. Șansele sunt ca același lucru să apară pe website-uri diferite. Motoarelor de căutare nu le place conținutul duplicat.

Google vă poate penaliza aruncând pagina la rangul inferior al rezultatelor căutării.

Nu uitați că menținerea conținutului relevant, util și unic vă separă de concurență. Prin urmare, luați în considerare reglarea descrierilor scurte și lungi ale produselor. Asigurați-vă că fiecare este unică în paginile de produse.

3. Vorbind despre specificațiile produsului

Afișarea sau vorbirea despre specificațiile produsului este un alt mod de a vă distinge de concurenți. Prin urmare, dacă specificațiile produsului provin dintr-un flux de date, nu copiați și inserați specificațiile.

Găsiți o modalitate de a afișa informațiile într-o manieră atractivă. Vorbiți despre specificații în detaliu sau într-un mod util și unic.

4. Posibilitatea de a scrie articole de mai multe ori pe săptămână

Sunteți în activitatea de dropshipping și nu publicați pe blog? Ar trebui să începeți chiar acum. Scrieți sau publicați articole ultra-relevante și de înaltă calitate de mai multe ori pe săptămână.

Astfel, vă cresc șansele de a vă poziționa mai bine în motoarele de căutare.

Puteți începe prin a scrie recenzii despre produse, studii de caz și ghiduri practice. Făcând acest lucru, publicul țintă va găsi conținutul ce aduce mai multă valoare decât concurența dvs.

Pe măsură ce conținutul crește, oamenii vor accesa tot mai des blogul-ul.

5. Adăugarea de legături interne pentru SEO dropshipping

Adăugarea de link-uri interne este unul dintre pașii esențiali pentru a îmbunătăți SEO dropshipping. Îi ajută pe vizitatorii website-ului dvs. să dea click pe pagină. Ajută roboții de căutare să „acceseze” și să indexeze paginile web, mai repede.

Când scrieți articole pe blog, asigurați-vă că adăugați câteva link-uri la pagini de produse.

Când creați pagini de produse, puteți adăuga o caracteristică ce arată produsele recomandate. În acest mod, se face legătura cu alte pagini web din website-ul dvs.

Atunci când faceți o legătură internă, fiecare link ar trebui să aibă sens pentru vizitatori. Să îi încurajeze să dea click pe celelalte pagini web, scăzând rata de respingere a website-ului dvs.

De asemenea, conectarea internă vă ajută să trimiteți un mesaj către motoarele de căutare. Legătura internă de la o pagină la alta înseamnă să acorde putere de clasare de la o pagină la alta. Deci, asigurați-vă că vă conectați strategic.

6. Crearea unor colecții de pagini cu produse

O afacere își optimizează un magazin online pentru căutări despre cadouri pentru diferite ocazii. Puteți face și altceva pe lângă publicarea de articole pe blog cu idei de cadouri sau pentru ocazii speciale.

Puteți crea și o colecție de pagini cu produse, mai ales când vine vorba de articole foarte căutate. Mențineți paginile de produse active pe tot parcursul anului.

Astfel, nu pierdeți autoritatea pentru cuvintele cheie sau termenii de căutare. Clienții pot găsi cu ușurință ideile de cadouri, de exemplu, pentru:

  • Ziua Îndrăgostiților;
  • Paști;
  • Ziua Mamei;
  • Ziua Tatălui;
  • Crăciun;
  • festivități;
  • zile de naștere;
  • „pentru el”;
  • „pentru ea”.

Care este cel mai bun lucru în crearea unei pagini de produse? De fiecare dată când eliminați sau adăugați un produs din colecție, motoarele de căutare vă vor reîncărca pagina. În acest mod, se anunță că este actualizată.

7. Adăugarea Schema Markup

Adăugarea Schema Markup în paginile de produse e un proces valoros. Mai ales atunci când realizați diverse servicii SEO pentru dropshipping. Sunt necesare anumite abilități digitale în acest sens.

Schema.org e elementul principal al motoarelor de căutare de top ca Google, Yahoo, Bing și Yandex. Scopul acestei resurse este de a vă ajuta să comunicați motoarelor de căutare despre ce este pagina dvs.

Există un cod ce spune motoarelor dacă există videoclipuri sau imagini prezentate în pagina de produse. Acum știm ce gândiți: un cod? Trebuie să învăț să codez? Răspunsul este: nu neapărat.

Adăugarea Schema Markup în paginile dvs. e mai ușoară decât credeți. Nu lăsați procesul să vă copleșească. Dacă se întâmplă și aveți nevoie de prea mult timp, apelați la un specialist SEO dropshipping.

Transmiteți motoarelor de căutare despre ce este vorba în pagina dvs. Le oferiți și informațiile necesare pe care le pot afișa în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP).

De exemplu, o imagine sau un videoclip, un rating de produse și alți factori. Pot atrage publicul țintă să dea click pe pagină în rezultatele căutării.

Marcarea paginii este esențială, dar e adesea un avantaj și pentru SEO dropshipping.

8. Monitorizarea vitezei de încărcare a paginii

Monitorizați frecvent viteza de încărcare a paginilor de produse, a colecțiilor sau categoriilor. Poate fi crucială pentru succesul afacerii dvs., mai ales când vine vorba de vânzări sau conversii.

47% din vizitatorii dvs. se așteaptă ca paginile să se încarce în mai puțin de 2 secunde. 40% din clienții dvs. potențiali vor abandona website-ul dacă se va încărca mai mult de 3 secunde.

Iată cum puteți asigura viteza de încărcare rapidă a paginilor:

  • comprimați imaginile mari din pagini deoarece acestea pot încetini încărcarea;
  • folosiți instrumente de redimensionare a imaginii care o vor comprima fără a compromite calitatea imaginii;
  • eliminați aplicațiile sau plugin-urile inutile din website care încetinesc încărcarea;
  • fiți strategic cu ferestrele pop-up ale website-ului, asigurându-vă că nu încetinesc paginile.

De asemenea, puteți utiliza PageSpeed ​​Insight de la Google. Vă ajută să identificați performanța paginilor web de pe dispozitive desktop și mobile. Instrumentul online oferă recomandări privind îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginii.

9. Trimiterea unei sitemap către Google pentru dropshipping

Sitemap afișează toate paginile de pe website pe care Google ar trebui să le indexeze. În acest mod, le poate afișa în rezultatele căutării.

Harta website-ului dvs. ar trebui să pornească de la cea mai importantă pagină web. De la pagina de pornire, până la categorii sau pagini de colecție, subcategorii, pagini de produse și altele.

Trimiterea unei hărți este esențială pentru ca Google să poată accesa magazine online. De exemplu, de fiecare dată când apar modificări. Cu cât vă actualizați mai mult paginile, cu atât mai multe vizite apar de la Google.

10. Analizarea unei strategii de backlink

Obținerea de backlink-uri relevante și de înaltă calitate e esențială pentru SEO dropshipping. Înseamnă că website-uri conexe și de încredere sau surse externe se conectează la paginile dvs. Vă tratează ca o resursă de încredere.

Pentru a obține atenție și respect în nișa dvs. trebuie să aveți o strategie de backlink excelentă. Puteți începe prin a scrie articole pe blog extrem de utile de mai multe ori pe săptămână.

Această activitate vă crește șansele de a fi mai vizibil în mediul online.

Apoi, puteți începe să faceți o rețea către întreprinderi sau website-uri de tip „dropshipping” relevante.

Comentați articole de blog, lăsați conținut și sfaturi utile și nu uitați se secțiunea pentru contact. Apoi, puteți lansa o ofertă pentru a publica un articol al oaspeților pe website-ul dvs.

Dezavantaje în cazul SEO dropshipping

Mai jos sunt prezentate patru dezavantaje ale SEO dropshipping pe care ar trebui să evitați:

1. Modificarea adreselor URL

Atunci când faceți SEO dropshipping, este bine să nu schimbați adresele URL ale paginilor. Schimbarea poate duce la link-uri rupte de pe website-uri care se conectează la paginile dvs.

Așadar, fiți atenți atunci când creați adresa URL. Mai ales pe măsură ce realizați o nouă pagină de produse, colecții sau categorii ori articole de blog.

Nu uitați să adăugați cuvântul cheie focalizat în adresa URL.

Trebuie să modificați adresa URL din anumite motive nefericite? Asigurați-vă că utilizați o redirecționare 301. Astfel, mențineți backlink-urile și puterea de clasare de pe pagina veche.

2. Duplicarea conținutului, în special pentru paginile promoționale

Cu orice preț, evitați duplicarea conținutului. Mulți proprietari de magazine online ar fi tentați să folosească aceeași frază, expresie sau paragraf. Nu urmați această cale greșită!

Nu uitați că motoarele de căutare, în special Google, urăsc conținutul duplicat. Când copiați și inserați același text pe fiecare pagină, vă puneți în pericol.

Adăugați conținut unic pe fiecare pagină, indiferent de cât de similar e obiectivul.

3. Ascunderea conținutului în partea de jos a unei pagini în SEO dropshipping

Motoarele de căutare, în special Google, preferă conținut util și lung pe website-uri. Cu toate acestea, adăugarea de prea mult conținut într-o pagină poate nu arată atât de ispititor.

Evitați ascunderea conținutului în partea de jos a paginii web. Sau înghesuirea acestuia sub un meniu sau orice câmp extensibil. Acest lucru poate duce ca motoarele de căutare să vă penalizeze pagina.

Așadar, fiți intenționat cu conținutul pe care îl includeți pe website. De exemplu, când adăugați mai mult conținut în colecție sau în pagini. Adăugați o introducere de bun venit vizitatorilor website-ului dvs.

Încercați să adăugați mai mult conținut în paginile de produse? Încercați să descrieți fiecare produs în detaliu. Puteți să răspundeți la următoarele întrebări sub formă de ghid. Urmați punctele atunci când scrieți mai mult conținut în paginile de produse:

  • despre ce este produsul;
  • cine îl poate folosi;
  • unde ar trebui să îl folosească oamenii;
  • când este cel mai bun moment pentru a utiliza produsul;
  • de ce ar trebui să îl cumpere oamenii;
  • cum folosesc oamenii produsul;
  • discutați despre alte avantaje competitive ale produsului.

4. Copierea din fluxul de date

Majoritatea proprietarilor de afaceri se bazează pe fluxuri de date. Acestea se transmit de către furnizori, producători sau persoane din magazine și depozite. Feed-urile de date sunt adesea furnizate în foi de calcul și fluxuri XML.

Imaginile, specificațiile, descrierile și celelalte informații din fluxul de date se duc pe toate website-urile. Conținutul pentru fiecare pagină de produs nu mai este unic și nu mai este potrivit pentru SEO dropshipping.

Asigurați-vă că reglați fiecare conținut pe care îl primiți din fluxul de date pentru fiecare produs. Astfel, puteți ieși în evidență față de restul concurenței.

Concluzie

Dropshipping SEO poate fi un pic copleșitor, dar ajută afacerea dvs. să iasă în evidență. De asemenea, ajută paginile web să se clasifice din ce în ce mai bine în rezultatele căutării.

Astfel, se obține mai multă vizibilitate din partea publicului țintă. Conduce mai mult trafic și, cel mai important, crește conversiile sau vânzările.

Avantajele și dezavantajele SEO dropshipping discutate aici sunt doar o introducere în optimizarea strategică. Doriți să vă promovați mai repede în fața concurenților? Asigurați-vă că discutați cu un specialist SEO dropshipping.

Back To Top