Hashtag, importanța acestuia pentru succesul în social media

Chiar dacă nu sunteți un fan social media, pariem că ați auzit de hashtag-uri. Probabil că le folosiți deja în postările dvs. Cu toate că acestea sunt recunoscute pe scară largă, folosirea corectă a acestora poate părea totuși ca un câmp minat. Aceleași întrebări par să apară despre ele:

  • Este cu adevărat necesar să le folosim?
  • Cum alegem pe care să le folosim?
  • Câte folosim pentru o postare?
  • Ar trebui să le folosim diferit în funcție de canalul social?

În articolul de astăzi de pe blog vom încerca să răspundem la aceste întrebări. Deși acestea par neînsemnate la prima vedere, ele ne pot ajuta să obținem mai multă expunere. Odată cu o expunere mai mare, creștem și posibilitatea de a obține conversii.

În esență, aceste sunt niște etichete care permit o accesare mai rapidă a unor subiecte de interes pentru public. Folosirea corectă a acestora, ne poate duce în fața unui public țintă relevant fără costuri suplimentare. Aceste etichete fac parte din servicii SEO și de optimizare SEO.

Este cu adevărat necesar să folosiți hashtag-uri?

Chiar nu putem sublinia acest lucru suficient – în mod absolut avem nevoie de ele. Indiferent de platforma de socializare pe care o folosiți, hashtag-urile sunt de departe cea mai bună modalitate de a face conținutul dvs. mai expus.

Hashtag-urile potrivite vor expune brandul către audiențe mari și vizate. Devine în acest mod mai vizibil pentru milioane de oameni care folosesc website-urile de social media. Parcurgeți articolul nostru despre reputația de brand pentru mai multe informații.

Obțineți o șansă mai bună de a atrage noi adepți, de a primi mai multe like-uri și de a crește ratele de implicare.

Dacă publicați o postare fără hashtag-uri, singurele persoane care văd conținutul sunt cele care vă urmăresc pagina. Hashtag-urile vă deschid expunerea către un public cu totul nou.

Spuneți, de exemplu, sunteți o agenție de marketing digital cu 200 de adepți pe Instagram și participați la Summit-ul Adobe. Publicați pe contul dvs. o fotografie de la eveniment și nu folosiți hashtag-uri.

Audiența dvs. maximă în acest scenariu este de 200. Este foarte puțin probabil ca toți cei care vă urmăresc să vadă chiar acea postare.

Hashtag-ul #adobesummit are aproape 12.000 de postări, astfel încât adăugând-ul în conținutul dvs., vă extindeți în mod masiv publicul.

Avantaje

În afară de creșterea expunerii, sunt alte motive și avantaje pentru a utiliza hashtag-urile:

  • vă ajută să ajungeți la publicul țintă. Dacă vindeți echipament de gimnastică, folosind hashtag-uri populare de fitness, postarea dvs. poate să fie văzută de cei care au un interes în această industrie;
  • mențiunile de marcă oferă o modalitate ușoară pentru ca oamenii să găsească și să urmărească un brand. Pe măsură ce clienții încep să-l folosească, creează un raport dintre brand și cei care-l urmăresc;
  • vă ajută să vă alăturați conversațiilor atunci când subiectele sunt în trend.

Cum alegem ce hashtag-uri să folosim?

În primul rând, hashtag-urile pe care le utilizați ar trebui să fie relevante pentru produsul, serviciul sau industria dvs. Doar pentru că un subiect este în trend nu înseamnă că ar trebui să vorbiți despre asta.

Iată câteva modalități excelente de a vă ajuta să găsiți hashtag-urile potrivite:

  • uitați-vă la paginile de socializare ale concurenților dvs. Sunteți obligat să alegeți câteva idei pe care să le adăugați în propria listă;
  • alcătuiți o listă de hashtag-uri pe care le folosesc oameni influenți din industria în care activați. Fie că este vorba despre o persoană fizică sau o companie, acestea sunt deja bine stabilite cu publicul țintă, de ce să nu beneficiați de expunerea lor?
  • folosiți căutarea pe Instagram. Utilizând telefonul mobil, tastați un cuvânt cheie care este relevant pentru marca dvs. în bara de căutare și apoi selectați fila Etichete. Instagram vă va oferi o listă cu toate hashtag-urile care conțin acel cuvânt cheie, care este o modalitate excelentă de a genera idei noi.

Atunci când decidem ce etichete să folosim, iată câteva aspecte de care să ținem cont:

  • cercetați întotdeauna un hashtag înainte de a-l utiliza. De multe ori există subiecte și conversații asociate cu hashtag-uri care le pot face necorespunzătoare pentru dvs.;
  • verificați dacă există semnificații duble în spatele hashtag-urilor;
  • capitalizați prima literă a fiecărui cuvânt din hashtag. Acest lucru îl face mai ușor de citit și, deși este bine să încercați să faceți hashtag-urile dvs. cât mai specifice posibil, nu exagerați.
  • nu folosiți hashtag-uri care solicită cu disperare like-uri și adepți.

Câte hashtag-uri trebuie să folosim pentru o postare?

Utilizatorii de social media au contribuit, desigur, la faptul că mai multe hashtag-uri sunt egale cu mai multe aprecieri și adepți. Drept urmare, nu este neobișnuit să vedem o supraîncărcare de hashtag-uri pe postări.

Nu există un răspuns definitiv pentru câte hashtag-uri ar trebui să utilizați. Dacă doriți într-adevăr conținutul dvs. să ofere valoare și să atragă următorii potriviți (nu oameni care vă urmăresc doar pentru a obține un premiu), concentrați-vă pentru a fi specific.

Dacă acest lucru înseamnă doar utilizarea a cinci hashtag-uri, este absolut în regulă.

Twitter are o limită despre câte caractere poate avea pe tweet. Aceasta înseamnă că este dificil să mergi peste această limită cu hashtag-urile de pe această platformă.

Cercetările efectuate de Buddy Media sugerează totuși că tweet-urile cu hashtag-uri obțin de două ori mai mult angajament față de cele fără.

Interesant, cercetările Buddy Media au constatat, de asemenea, că atunci când utilizatorii includeau mai mult de două hashtag-uri, implicarea lor a scăzut cu o medie de 17%.

Cercetările proprii ale Twitter asupra hashtag-urilor confirmă, de asemenea, că există un avantaj semnificativ în utilizarea acestora. Persoanele au constatat o creștere a angajamentului cu 100% prin utilizarea hashtag-urilor. Mărcile, la rândul lor, au înregistrat o creștere de 50%.

Cu până la 30 de hashtag-uri permise pe post, Instagram este platforma pe care probabil că veți vedea cele mai multe etichete. Doar pentru că sunt permise 30, asta nu înseamnă că ar trebui să folosiți numărul maxim.

Numărul potrivit

Interacțiunile s-au dovedit a fi cele mai ridicate pe postările Instagram cu 11 sau mai multe hashtag-uri. Aceste date provin de la utilizatorii cu 1.000 de urmăritori sau mai puțin. Este un grup care include probabil întreprinderile mici și cele care abia încep promovarea pe această platformă.

Acest lucru înseamnă că, pentru oricine încearcă să-și crească numărul de urmăritori, hashtag-urile sunt o resursă excelentă.

Acestea sunt folosite mai rar pe Facebook. Acest lucru se poate întâmpla pentru că un studiu particular a descoperit că postările de pe Facebook fără hashtag au un preț mai bun decât cele cu unul singur.

Desigur, nu există nicio dovadă definitivă care să sugereze că este cazul, dar este mult mai puțin probabil să vedem hashtag-uri pe Facebook. Cu siguranță merită să încercați. Dacă nu merge, atunci vă opriți, dar dacă găsiți că postările dvs. primesc mai multe aprecieri, continuați să le utilizați.

Trebuie să facem o mențiune importantă. Dacă includeți hashtag-uri populare în postările dvs. care nu sunt relevante pentru conținutul livrat, nu doar că veți crea confuzie, dar și riscați să diluați mesajul dvs. Există riscul de a fi perceput ca spam.

În acest caz, riscați ceva mult mai valoros. Imaginea afacerii dvs. Reputația unui brand se construiește în timp, dar cu greșeli de genul acesta, riscați să o pierdeți mult mai rapid. Nu uitați că, perseverența este un atribut important pentru comunicarea online.

Ar trebui să ținem cont de platforma de socializare pe care o folosim?

Deși hashtag-urile au același scop fundamental, indiferent de canalul de social media pe care îl folosim, utilizarea acestora variază în continuare. Pe Instagram, de exemplu, hashtag-urile sunt adesea mai concentrate pe descrierea conținutului.

Cu toate acestea, pe Twitter, acestea tind să fie folosite pentru a participa la un subiect de conversație sau pentru a conecta un grup de persoane cu care doriți să vă angajați.

De asemenea, merită să ne ocupăm din timp pentru a afla care sunt hashtag-urile populare pe diferitele canale de social media. Doar pentru că ceva este în vogă pe Twitter, de exemplu, nu înseamnă neapărat că oamenii vorbesc despre asta pe Instagram sau Facebook.

Hashtag-urile pot fi confuze. Dar, după ce veți stăpâni elementele de bază, le veți considera că sunt un instrument de marketing social incredibil de puternic. Utilizarea lor inteligentă în timpul campaniilor promoționale va atrage publicul țintă în conversațiile dvs. Vă va ajuta compania să crească în mediul online.

Gând final

Pe final, dacă ne permiteți, vom face o comparație. Hashtag-urile se aseamănă foarte mult cu etichetele pe care le folosim pentru un website. Funcționează după principii asemănătoare. Diferența este dată de canalul de comunicare pe care îl alegem să-l folosim.

Recomandăm cu tărie să aveți pentru acestea o strategie comună. Dacă termenii pe care îi veți utiliza vor fi aceeași, veți crește mai rapid identitatea brandului în mediul online.

În cazul SEO folosim etichetele pentru a face promovare web pentru a obține trafic organic. În cazul rețelelor de socializare le folosim pentru a ajunge la o audiență mai mare. După cum putem observa, obiectivul este comun. De aici pornește și ideea unei strategii comune în cazul acestora.

Pentru a cunoaște toate serviciile oferite de SEO Fix puteți intra în contact cu noi.

Doriți o poziționare mai bună în rezultatele organice Google? Noi vă putem ajuta să creșteți traficul organic și autoritatea website-ului Dvs., cu servicii de Link Building și advertoriale SEO.

Lasă un comentariu