Skip to content
Nofollow, cum adăugăm acest atribut la un link de legătură?

Nofollow, cum adăugăm acest atribut la un link de legătură?

Atunci când creăm o legătură de ieșire de pe website avem două posibilități. Un link urmărit de boții motoarelor de căutare și un atribut prin care legătura nu este urmărită. Cel din urmă poartă denumirea de link cu atribut nofollow.

Ați căutat o modalitate ușoară de a nu urmări un link pe WordPress? Acesta este articolul de blog potrivit pentru dvs. Ar trebui să fie una dintre cele mai ușoare opțiuni cu care să lucrați. Cu toate acestea, începătorii pot avea probleme de gestionare corectă.

Este una dintre problemele uriașe din WordPress. Vă permite să lansați link-ul într-o fereastră separată, dar nu vă permite să-l urmăriți. Vă vom ajuta să înțelegeți cum să nu urmăriți un link într-un mod mai ușor.

De ce trebuie să adăugați un atribut nofollow la un link?

Pentru a înțelege de ce e important să adăugați un atribut nofollow la link trebuie să înțelegeți SEO. Dacă înțelegeți cu adevărat zona de optimizare SEO, veți observa un amănunt.

Ori de câte ori vă conectați la o pagină web (internă/externă) transferați o parte din SEO la acea pagină. Cunoscută în SEO ca „link juice”, este una din cele mai bune opțiuni pentru a îmbunătăți servicii SEO.

Motivul pentru care sunteți sfătuiți să vă conectați la articole mai vechi.

Această tehnică de îmbunătățire a performanței SEO este denumită legătură internă. În mod ideal, ați dori ca fluxul maxim de link-uri să „curgă” spre link-urile interne. Nu doriți ca Google să urmeze link-ul către legătura externă.

Ce este NoFollow attribute?

NoFollow e un atribut care le spune algoritmilor Google să nu urmeze link-ul. Dacă doriți să o specificați în termeni de SEO, este o etichetă HTML. O utilizați pentru a informa Google să nu transmită punctele SEO către link-ul pe care utilizați atributul.

Unde utilizați atributul nofollow în link-urile dvs.? Situațiile ideale în care veți folosi acest atribut sunt:

  • link-urile sponsorizate. Dacă ați creat un articol și obțineți venit pentru și prin el;
  • conținutul care nu este de încredere. Poate că utilizați un link în conținut dintr-un anumit motiv. Totuși, este posibil să nu fiți dispus să aveți încredere în website-ul de legătură.

Există două moduri în care puteți configura atributul nofollow la link-uri. Prima opțiune folosește funcționalitatea manuală folosind un cod simplu. A doua opțiune ar fi printr-un plugin WordPress.

Adăugați atributul Nofollow manual

Utilizați conceptul pentru a nu urmări un link așa de ușor? Utilizarea opțiunii manuale prin editarea HTML trebuie să fie cea mai bună opțiune. Implică adăugarea unui mic cod la eticheta de link și nu trebuie să fie prea complicat.

Este o metodă simplă chiar și pentru cei fără cunoștințe IT. Poate fi provocator pentru prima utilizare. Din moment ce învățați cum se face, va intra în obișnuința dvs. de link building.

Această metodă este una dintre cele mai bune pentru a o folosi în conținutul dvs. obișnuit. Cu toate acestea, nu veți putea folosi metoda dacă nu doriți să urmați link-urile din comentariile dvs. Așadar, utilizarea unui plugin rămâne a fi cea mai bună metodă.

Iată cum puteți să nu urmăriți link-uri pe un website proiectat în WordPress:

  1. deschideți editorul de text în panoul de administrare WordPress;
  2. dați click pe opțiunea „Link” pentru a adăuga un link în mod obișnuit;
  3. odată adăugat link-ul, comutați la modul „Text” din editor;
  4. veți găsi hyperlink-ul pe care l-ați adăugat;
  5. schimbați hyperlink-ul adăugând atributul „nofollow”.

Din momentul în care adăugați atributul, algoritmii Google vor fi înștiințați să nu urmărească acel link. În termeni mai tehnici, acest atribut este o comandă pentru roboții motoarelor de căutare.

Adăugați acest atribut cu un plugin

Dacă folosiți legăturile „fără urmărire” de prea multe ori, metoda manuală poate consuma mult timp. O altă situație ce justifică utilizarea frecventă a nofollow ar fi cazul în care publicați articole sponsorizate.

În astfel de situații, folosiți un plugin bun pentru adăugarea atributului nofollow la link-urile relevante. Plugin-ul ar fi util și pentru a nu urmări un link menționat de utilizatori în comentarii.

Una dintre opțiunile bune pentru un plugin util poate fi Ultimate Nofollow. Plugin-ul poate efectua următoarele sarcini:

  • adaugă o opțiune nofollow la caracteristica obișnuită Insert Link de pe WordPress. Puteți utiliza atributul nofollow oriunde doriți;
  • puteți să nu urmăriți automat toate link-urile din comentarii;
  • puteți utiliza diferite coduri scurte nofollow.

Iată cum puteți să nu urmăriți link-urile din toate comentariile blog-ului utilizând plugin-ul Ultimate Nofollow:

  • descărcați, instalați și activați plugin-ul;
  • lansați setările pentru plugin. Puteți face acest lucru urmând calea „Setări” apoi „Nofollow”. Sau, accesați-l prin setările individuale ale plugin-ului;
  • bifați caseta pentru „Nofollow all links in comments” și salvați setările.

Din câteva click-uri ați rezolvat această problemă. Puteți utiliza setările corespunzătoare din interiorul plugin-ului pentru celelalte opțiuni.

Utilizați orice alt plugin care îndeplinește cerințele dvs. pentru a adăuga atributul nofollow. Căutați tipul potrivit de plugin în WordPress și alegeți-l pe cel care răspunde nevoilor dvs. exacte.

Până la urmă, doar dvs. știți ce nevoi aveți. Strategia SEO aplicabilă permite mai multe abordări. Însă, când urmărim clasamentele de top, trebuie să știm exact ce dorim să obținem.

Concluzie

Acestea au fost câteva opțiuni prezentate de echipa noastră în acest articol de blog. Sunt opțiuni pe care le puteți utiliza cu încredere. Toate acestea vă ajută să nu urmăriți un link în WordPress, prin câțiva pași simpli de parcurs.

Presupunem că ați reușit să înțelegeți detaliile minuscule din aceste setări care sunt necesare. Modificările implicate în modul de a nu urmări un link în WordPress trebuie întreprinse.

În cazul în care aveți încă întrebări sau nelămuriri ne puteți scrie pe adresa noastră de contact. Un membru al echipei noastre vă va ghida prin pașii corecți, dacă este necesar.

Care metode le-ați considera mai potrivite atunci când vine vorba de utilizarea atributului nofollow în link? Credeți că este o tehnică eficientă pentru eforturile de optimizare SEO? Așteptăm părerile dvs. în secțiunea de comentarii.

Back To Top